donderdag
Simkaart ontvangen vandaag en onmiddellijk geregistreerd met nummeroverdracht.
Dit is vlot gegaan want kon na enkele minuten telefoneren met de hey kaart.
Echter geen mobiel internet mogelijk, apn instellingen correct en automatisch ingesteld.
Dus wachten he, 2 uur gewacht op een antwoord van de chat, niets ontvangen, geen verdere reactie toen een medewerker moest overnemen.
Dan geprobeerd een account aan te maken, ook niet mogelijk. Verkeerd gsm nummer???
Einde voor vandaag....
Opgelost! Ga naar oplossing.
donderdag
Hey @Gery5,
Allereerst een goeie avond. Dit is een gekend fenomeen bij Orange (en hey!) bij de activatie van nieuwe nummers/nieuwe simkaarten. De data staat nog niet actief, maar bellen en SMS'en wel. Ik heb dit in het verleden ook gemerkt, en bij kenissen. En dit gaat na hoogstens 24u zeker weg. Moest dit niet het geval zijn raad ik je aan om contact op te nemen via telefoon (= tip) in plaats van via de chat, dan krijg je onmiddelijk antwoord.
Telefoonnummer hey!: +32 0 800 855 19
Als dit antwoord je geholpen heeft, zou het tof zijn om dit bericht als oplossing te markeren. Zo help je ook anderen die een gelijkaardig probleem opzoeken via Google. 😉
Met vriendelijke groeten,
VossyGamer
donderdag
Hey @Gery5,
Allereerst een goeie avond. Dit is een gekend fenomeen bij Orange (en hey!) bij de activatie van nieuwe nummers/nieuwe simkaarten. De data staat nog niet actief, maar bellen en SMS'en wel. Ik heb dit in het verleden ook gemerkt, en bij kenissen. En dit gaat na hoogstens 24u zeker weg. Moest dit niet het geval zijn raad ik je aan om contact op te nemen via telefoon (= tip) in plaats van via de chat, dan krijg je onmiddelijk antwoord.
Telefoonnummer hey!: +32 0 800 855 19
Als dit antwoord je geholpen heeft, zou het tof zijn om dit bericht als oplossing te markeren. Zo help je ook anderen die een gelijkaardig probleem opzoeken via Google. 😉
Met vriendelijke groeten,
VossyGamer
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.