Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie en account aanmaken

Gery5
Beginnend Wegliefhebber

Simkaart ontvangen vandaag en onmiddellijk geregistreerd met nummeroverdracht.

Dit is vlot gegaan want kon na enkele minuten telefoneren met de hey kaart.

Echter geen mobiel internet mogelijk, apn instellingen correct en automatisch ingesteld.

Dus wachten he, 2 uur gewacht op een antwoord van de chat, niets ontvangen, geen verdere reactie toen een medewerker moest overnemen.

Dan geprobeerd een account aan te maken, ook niet mogelijk. Verkeerd gsm nummer???

Einde voor vandaag....

 

 

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey @Gery5,

Allereerst een goeie avond. Dit is een gekend fenomeen bij Orange (en hey!) bij de activatie van nieuwe nummers/nieuwe simkaarten. De data staat nog niet actief, maar bellen en SMS'en wel. Ik heb dit in het verleden ook gemerkt, en bij kenissen. En dit gaat na hoogstens 24u zeker weg. Moest dit niet het geval zijn raad ik je aan om contact op te nemen via telefoon (= tip) in plaats van via de chat, dan krijg je onmiddelijk antwoord.

Telefoonnummer hey!: +32 0 800 855 19

Als dit antwoord je geholpen heeft, zou het tof zijn om dit bericht als oplossing te markeren. Zo help je ook anderen die een gelijkaardig probleem opzoeken via Google. 😉

Met vriendelijke groeten,
VossyGamer


✔ Geholpen? Markeer als oplossing. | Kudo? Altijd welkom! 😉 | hey!-kenner, geen medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey @Gery5,

Allereerst een goeie avond. Dit is een gekend fenomeen bij Orange (en hey!) bij de activatie van nieuwe nummers/nieuwe simkaarten. De data staat nog niet actief, maar bellen en SMS'en wel. Ik heb dit in het verleden ook gemerkt, en bij kenissen. En dit gaat na hoogstens 24u zeker weg. Moest dit niet het geval zijn raad ik je aan om contact op te nemen via telefoon (= tip) in plaats van via de chat, dan krijg je onmiddelijk antwoord.

Telefoonnummer hey!: +32 0 800 855 19

Als dit antwoord je geholpen heeft, zou het tof zijn om dit bericht als oplossing te markeren. Zo help je ook anderen die een gelijkaardig probleem opzoeken via Google. 😉

Met vriendelijke groeten,
VossyGamer


✔ Geholpen? Markeer als oplossing. | Kudo? Altijd welkom! 😉 | hey!-kenner, geen medewerker