Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe graag wil je klant worden...

Steven_G
Beginnend Wegliefhebber

Dear community,

Hoe graag wil een mens klant worden en hoeveel moeite moet je daar dan voor doen? Ik ben als business klant van Orange een poging aan het ondernemen om over te stappen naar Hey. tjah... Blijkt héél moeilijk... Iemand een gelijkaardige ervaring? De aanvraag is ondertussen 2 weken geleden gedaan. Meerdere contacten via telefoon met het contactcenter, meerdere pogingen om via chat in contact te komen, maar dat laatste blijkt onmogelijk... De overgang zou binnen de 24uren gebeuren zonder SIM-kaart te moeten wisselen.... pfffff, niet dus...

3 ANTWOORDEN 3

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey @Steven_G,

Erg vervelend inderdaad. Het is niet normaal dat je zo lang moet wachten. Helaas kunnen wij op dit forum geen technische problemen oplossen. Wij raden je aan om rechtstreeks contact op te nemen met de klantendienst. Wist je dat je hey! ook kan bereiken via telefoon (+32 0 800 855 19)? Als dat ook niet helpt raad ik je aan om een klacht in te dienen bij de Ombudsdienst Telecom, geloof me dat het dan snel opgelost zal worden.

Als dit antwoord je geholpen heeft, is het belangrijk om dit bericht als oplossing te markeren. 

Bedankt voor je begrip.

Met vriendelijke groeten,
VossyGamer

✔ Geholpen? Markeer als oplossing. | Kudo? Altijd welkom! 😉 | hey!-kenner, geen medewerker

Steven_G
Beginnend Wegliefhebber

Beste community member.... Lees nog even goed mijn post aub... Ik heb reeds meerdere contacten telefonisch gehad met de klantendienst. Zelfs zo dat bij één van die contacten ze mij doorschakelden van Hey naar... jawel... Orange... en dan terug... Ondertussen zijn een weer een week verder, heb ik een dossiernummer... maar nog geen oplossing... Chatten met de klantendienst moet je niet proberen,.... na de chatbot die je "zogezegd" meteen doorschakelt met een collega,.... blijft het stil én zonder antwoord. Zal ik dan maar opgeven? Mijn aanvraag annuleren? (even lachen... welke aanvraag zou ik moeten annuleren als er toch niks mee gebeurd is?) Neen, opgeven staat mij niet bekend !  Ik kan begrijpen dat Orange hier ook deels schuldig is, want ja... wie ziet nu graag een business klant met meerdere nummer weggaan naar een "provider" die gebruik maakt van jouw netwerk... Iemand nog suggesties?

Steven_G
Beginnend Wegliefhebber

ter info... net klacht ingediend bij de ombudsdienst telecom