zaterdag
Dag iedereen,
Ik ben momenteel klant bij Telenet voor internet en digitale televisie. Ik maak bij telenet geen gebruik van de meest recente tv-box maar enkel de digibox. Het verschil is dat bij de digibox alles nog via de coax gaat, maar bij de tv-box via IP ( en je dus bij de tb-box een Telenet internet abonnement nodig hebt).
IK zou nu graag voor internet naar Hey gaan maar mijn digitale televisie bij Telenet houden.
Dit zou willen betekenen dat er 2 modems aan de binnenkomende coax kabel moeten hangen: één van hey voor internet en één van telenet om nog interactiviteit op mijn digibox te hebben.
Volgens de technische dienst van Telenet is dit mogelijk door op hun NUI aan aan de CM/data uitgang een splitter te hangen waarbij dan de ene dan naar de Hey modemloopt en de andere naar de Telenet modeml.
Heeft iemand van jullie dit ook al gedaan, of kan iemand van Hey bevestigen dat dit kan?
zaterdag
Ik zie de meerwaarde van een Telenet digibox niet in deze, alles kan toch gewoon via Hey! internet. Kan je dit toelichten?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.