vrijdag
Kan ik mijn bestelling annuleren we zitten nu al 3 dagen verder nog steeds geen idee waar mij’ simkaart is en de klantendienst bereiken is nog moeilijker dan asiel aan te vragen in Australië.
Indien ik mijn abonnement opzeg worden er nog kosten aangerekend en begint de maandelijkse betaling pas als ik de simkaart heb geactiveerd?
vrijdag
Al 3 dagen aan het wachten, en we zijn al 3 januari...
Het verkeerde moment overgestapt of een beetje ongeduldig? Misschien ws het beter geweest om wat meer info te geven i.p.v. informatie te geven over hoe snel je asiel kan vragen (is niet krijgen) in Australië.
Betreft het een nieuw abonnement, van welke provider kom je, Is je kaart verstuurd, heb je al een mail ontvangen,...
vrijdag
Er zijn feestdagen geweest, mogelijk iets vertraging bij de post . . . .
gisteren - laatst bewerkt gisteren
Hallo,
Simkaart aangevraagd op 20/12/2024, ontvangen op 03/01/25.
Op 03/01/2025 direct activatie aangevraagd, voorlopig nog geen bevestiging ontvangen.
Uit eigen ervaring is dat het ZEKER in orde komt, maar je HEEEEEEL veel geduld moet hebben.
Bellen helpt niet en via Social Media (chat) kunnen ze je ook niet helpen (als je al snel antwoord krijgt🙈), MAAAAR het komt in orde!!!
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.