Foutmelding registratie account, geen support antwoord
12 uren gewacht in chat van support dienst. Geen enkel antwoord gekregen. Is al tweede dag op rij. Zeer ondermaats en onprofessioneel.
12 uren gewacht in chat van support dienst. Geen enkel antwoord gekregen. Is al tweede dag op rij. Zeer ondermaats en onprofessioneel.
12 uren gewacht in chat van support dienst. Geen enkel antwoord gekregen. Is al tweede dag op rij. Zeer ondermaats en onprofessioneel.
Aangezien ik reeds een abonnement had, heb ik volgens de voordelen van Hey 10 procent korting op andere abonnementen bij hun.Hierdoor heb ik een L gsm abonnement afgesloten dat normaal 14 euro kost maar met korting 12.6 euro is.Ook het internet is go...
My hey is gewoon hopeloos. Telefoneren of chatten , alles draait vierkant. Facturen domiciliëring lukt gewoon niet. Heb ook via my hey 6500 GB verbruikt. Waanzin. Heb al spijt van mijn beslissing aan te sluiten bij hey.
Ik heb een gsm abonnement aangevraagd op 21 januari, we zijn ondertussen 9 dagen verder en mijn abbonnement nog niet geactiveerd. dus nog altijd geen bellen, smsen en 4G. Heb vandaag proberen contact op te nemen via de chatbot en via messenger en tot...
Vergeet niet om je labels te selecteren ;)
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
5 | |
4 | |
4 | |
2 |
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.