Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

sim kaart activeren met mailadres met '+'

Het lukt met niet om de geleverde sim kaart te activeren met het mailadres waarmee ik die bestelde. In dat mailadres zit een '+' teken, en ik krijg telkens de melding dat het mailadres ongeldig is. Hoe kan ik de sim activeren?

bsa door Beginnend Wegliefhebber
  • 334 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Mijn nieuwe kaart activeren

Ik ben een nieuwe klant en heb mijn sim kaart ontvangen.Men vraagt mij om deze te activeren met het simkaartnummer en mijn mail.Dit heb ik meermaals geprobeert maar zonder succes.Dit komt telkens weer, (Sorry, we konden je simkaart niet activeren. ka...

Michel door Beginnend Wegliefhebber
  • 224 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Klantendienst niet bereikbaar

Ook hier is de klantendienst niet bereikbaar. ik probeer een 2de nummer toe te voegen, maar geraak niet binnen bij de klantendient.  Service mag beter, als ik niet binnen geraak op korte termjn, dan maar terug overschakelen, dit werkt niet.

elshe door Stapper
  • 188 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Chat reageert niet

Ik probeer via chat een vraag te stellen maar krijg geen medewerker vast ..2 maanden geleden heb ik aangevraagd om internet via Hey te hebben. Nog steeds niet in orde ...Is er een emailadres of telefoonnummer om de klantendienst te contacteren? Dank ...

NathalieV door Beginnend Wegliefhebber
  • 399 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos