2 weken geleden
Geen 4G/5G na overstap naar Hey !
Ik ben 1 week geleden overgestapt van Yoin naar Hey !.
En na een week heb ik nog altijd geen internet 4G/5G.
Dit is een nachtmerrie de overstap naar Hey !
Al 6 dagen bel ik de klantendienst die men elke morgen hetzelfde belooft : morgen vroeg is het opgelost, maar elke volgende morgen hetzelfde verhaal : het is nog niet opgelost.
Ik zou zeker 2 keer nadenken voordat u naar Hey ! overstapt. De besparingen zijn niet de moeite , want het is niets als miserie de overstap naar Hey !
Denk na alvorens u overstapt naar Hey ! Niets als technische en administratieve problemen !
2 weken geleden
Hey gery,
Lijkt mij persoonlijk een probleem met je APN instellingen.
Check je deze even? 🙂
Hier is een beetje info; https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-support/technische-vragen/hoe-stel-ik-mijn-smartphone
Gr
2 weken geleden
Heb je je telefoon al eens herstart sinds je van simkaart wisselde?
dinsdag
Hallo @gery ,
Zou je kunnen laten weten of het probleem ondertussen opgelost is?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.