Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Even iets over de klantenservice

Hallo, Je hebt misschien gemerkt dat de wachttijd voor onze klantenservice momenteel iets langer is. Maak je geen zorgen, we zijn er voor je en doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen! Door het succes van onze aanbiedingen ontvangen ...

Rizlaine door Community Manager
  • 419 Weergaven
  • 7 replies
  • 1 kudos

Tariefsverandering: nog even geduld, het komt eraan!

Hallo, We zijn erg blij met jullie enthousiasme voor onze nieuwe aanbiedingen . We willen je alleen vragen om een beetje geduld als je vandaag je tarief niet kunt wijzigen via My hey! Het systeem kan wat moeite hebben om alles bij te houden . Geen pa...

Rizlaine door Community Manager
  • 509 Weergaven
  • 0 replies
  • 4 kudos

De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking.

Hoi, vandaag de mail aangekregen van de nieuwe tarieven/datalimiet.Voor een aantal gezinsleden lijkt het intressant om te wisselen van abbo. Zo eenvoudig als het lijkt en wordt voorgesteld in de mail is het blijkbaar niet. Telkens als ik een abonneme...

shop door Aspirant Wegliefhebber
  • 299 Weergaven
  • 4 replies
  • 1 kudos

Data in de EU ineens betalend ?

Goedemorgen allemaal,Allereerst: mijn appli heeft zichzelf geupdate en blijkbaar hebben mijn zoon en ik sinds vandaag er een pak data bij. Waarvoor dank, Hey ! Desalniettemin zijn de kleine lettertjes ineens veranderd. Als je naar de (nieuwe) abonnem...

Dixit door Bewezen Wegliefhebber
  • 621 Weergaven
  • 12 replies
  • 2 kudos

Geen account kunnen aanmaken

Ik probeer een account aan te maken, maar wanneer ik m´n wachtwoord moet ingeven, krijg ik meteen de boodschap dat het format niet juist is...Ik geef 2x hetzelfde (sterke) ww in, maar de bevestigingsbalk wordt niet blauw (blijft grijs)Wat doe ik mis?...

Kirsten door Beginnend Wegliefhebber
  • 27 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Voorstel klantenservice via email

Beste Hey! liefhebbers, Ik weet dat hey zich focust op goedkope prijzen en daarom telefonisch niet te bereiken is.Daarom mijn voorstel:Klantenservice bereikbaar maken via mail.In mijn ogen heeft dit enkele voordelen.1) De minder dringende vragen kunn...

morectus door Aspirant Wegliefhebber
  • 273 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos

Kan Hey App niet openen.

Ik heb net de Hey App uit de android store geïnstalleerd maar wanneer ik die wil openen blijft die hangen bij het rode opstartscherm. Dus ik zie enkel een rood scherm met het HEY symbool erop.Kan iemand helpen om verder te gaan en mijn account te zie...

frankgillis door Beginnend Wegliefhebber
  • 157 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos