Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 96 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 117 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! tarief upgrade en niks werkt nog

kan iemand mn mobiele data weer activeren?alles werkte prima tot ik upgrade naar L...krijg niemand te horen via chat

ettonneg door Aspirant Wegliefhebber
  • 263 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos

Activatie van SIM-kaart duurt lang

Beste,Ik heb vorige week mijn nieuwe SIM-kaart van 'Hey' ontvangen en heb de instructies op de brief gevolgd om ze te activeren. De webpagina geeft aan dat de activatie gelukt is, maar een week later heb ik nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen ...

Opgelost! verbruik buiten bundel limiteren

Ik beheer als ouder 2 abonnementen van mijn kinderen. Al meerdere malen overschrijdt één van mijn kinderen (die ADHD en autisme heeft) de databundellimiet. Hierdoor schiet mijn factuur de hoogte in door de extra verbruikskosten. Ik wil daarom het ver...

PR2800 door Beginnend Wegliefhebber
  • 350 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Geen verbinding met mobiele data

Ik ben vorige week overgestapt van tariefplan en kan sindsdien niet meer verbinden met mobiele data.Contact opnemen met de klantendienst heeft geen nut, want die reageren niet. Na uren wachten nog stééds geen antwoord. Dit is ronduit schandalig, ik b...

Stuutje door Beginnend Wegliefhebber
  • 485 Weergaven
  • 8 replies
  • 1 kudos

Kosten "Internationaal" ondanks in EU bundel of op wifi??

Ik was recentelijk in Griekeland en kreeg toen ik landde een sms: "Hey, in Griekenland bel, sms, en surf ik zoals in België". Tijdens mijn verblijf zat ik op wifi in het hotel of gebruikte ik mijn EU bundel zoals aangegeven in de sms. Na 6 dagen kree...

frankgillis door Beginnend Wegliefhebber
  • 317 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos