Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 98 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 122 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

ipv6

Bij Telenet kreeg ik een ipv6 adres assigned via dhcpv6 & configuratie van een /56 prefix. Mijn router deelde dan verder de adressen uit, uit de range die ik doorkreeg. Dit werkte prima.Na het bridgen van mijn HeyTelecom modem krijg ik ook een ipv6 a...

Dingy6060 door Beginnend Wegliefhebber
  • 338 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

overschakelen abonnementen - geen internet

GoeiemiddagNa overschakelen van abonnement ( huidig is nu Mobile L ) is er geen internettoegang op het betreffende toestelHulp gevraagd via chat ( wat een ramp ) Chatbot stelt enkele vragen en dan krijg je de melding dat een collega het zal overnemen...

gsm abonnement

HELLEP ,HELLEP......help natuurlijk,!! overgestapt van Orange naar Hey  ,dat heeft MAAR 1 maand geduurd . Ferm he, om SNEL internet te hebben.Nu probeer ik enkel mijn GSM nog om te zetten wat ik OOK 1 maand geleden had gevraagd. Precies heeeel moeili...

robert1959 door Beginnend Wegliefhebber
  • 156 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

"Easy switch" alles behalve "easy" + totaal geen support (internet)

Beste,Ik probeer het dan maar via dit kanaal, hopelijk meer response:Sinds enkele weken ben ik na 20+ jaar klant bij Mobi/Orange overgestapt naar Hey, zowel voor mobiel als internet. Mijn mobiel abonnement blijkt correct overgeschakeld te zijn. Mijn ...

MathiasC door Beginnend Wegliefhebber
  • 765 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Wie weet het

Volgens mijn app heb ik 0 GB inbegrepen buiten België. Terwijl mijn abonnement zegt 40 GB in België en Europa?

Kurt153 door Bewezen Wegliefhebber
  • 283 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos