woensdag
Half januari hebben wij telefonisch de overstap van Orange naar Hey aangevraagd voor 2x gsm en een internet abo.
De gsm's werden naadloos overgezet, de overstap voor internet verloopt momenteel problematisch. Wekenlang niets van gehoord. Op donderdag 26/02 bleek onze internetverbinding plots afgesloten. Na meermaals bellen met de hey/ orange helpdesk kon men ons dan toch de reden zeggen: de lijn is niet actief meer (dossier aangemaakt onder het nummer 69993361). Men heeft dus schijnbaar het orange abo stopgezet, maar de hey verbinding niet geactiveerd.
Op maandag 03/05 werd het dossier in escalatie gezet: in theorie moet dit erna binnen de 48u opgelost zijn. Heden avond 05/03 nog steeds geen internet, al dag zeven.
Ik stel mij hier toch ernstige vragen bij. Bij zo een "interne" overstap weet men toch dat men meteen de lijn weer moet activeren, of niet uitschakelen in de eerste plaats? Misschien dat iemand hier raad weet hoe dit op te lossen, want bij de helpdesk komt men niet verder dan "wij vragen u om nog even geduld te hebben".
donderdag
Hey Frever, een overstap van Orange naar Hey of andersom gebeurt met hetzelfde materiaal.
Maar dit izjn nog altijd 2 verschillende operatoren, wat wilt zeggen dat het materiaal bij de ene moet worden afgesloten en bij de andere moet worden aangesloten. Bij deze laatste stap is er dus duidelijk iets misgegaan. En hieraan zijn onze teams jouw geval nog aan het werken.
6 uur geleden
Wij zijn inmiddels reeds 13 dagen internetloos. Evolutie: 0.0. Dit lijkt nergens op.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.