2 weken geleden
Ik ben op 07/03 overgestapt van hey naar Orange (mobile S). Ik heb nog steeds geen internet ondanks het feit dat ik de klantendienst gebeld heb op 13/03, 14/03, 15/03 en 18/03. Men ging de boodschap telkens doorgeven en ik zou een sms ontvangen van zodra het in orde was. Ook deze ochtend geen internet.
Ik kan niet meer bankieren, ik heb geen toegang meer tot bepaalde ruimtes waar ik via een app moet communiceren om binnen te kunnen.Gisteren ben ik terug langs orange gegaan om opnieuw een abonnement bij Orange te nemen. Daar kon men mij niet verder helpen vermits hey nog steeds geen activatie heeft gedaan van mijn abonnement. ik vind dit een ontzettend slechte service, een 0/5!!!
een week geleden
Hallo @Ludwig ,
Oh, dat klinkt echt super frustrerend! 😕 Ik begrijp helemaal dat dit een groot probleem is, zeker als je hierdoor geen toegang hebt tot je bank en andere belangrijke diensten.
Heb je ondertussen nog steeds hetzelfde probleem? En heb je je simkaart al getest in een ander toestel om te zien of dat verschil maakt?
Rizlaine
een week geleden
Ik vrees dat ik met hetzelfde zit ..op 18 maart abo aangevraagd, ging binnen 24 u in orde zijn. Een week gewacht, gebeld, opnieuw ging t binnen 24u in orde zijn....niks nada na deze laatste 24 uw hoe geraak ik hier vanaf pff. Gelukkig heb ik nog een Spaans nr van DIGI of kon niks met gsm
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.