Discussie
Factuur
hey beste, Ik heb een factuur gekregen van bijna 64 euro maar ben in buitenland niet op dat netwerk geweest. kunnen jullie eens checken waarom ik dan zoveel moet betalen? Had zelf mijn netwerk normaal helemaal uitgezet.
Vraag
•
In het buitenland
11
0
0
Ik ben een nieuwe klant van HEY voor mobiel internet. Mijn huidige abonnement eindigt op 31 juli.
Ik ben een nieuwe klant bij HEY voor mijn smartphone-gebruik. Mijn bestaande abonnement loopt tot einde juli. Ik wil dat mijn nieuw abonnement start op 1 augustus. Waar kan ik ingeven dat mijn abonnement bij Hey maar op 1 augustus mag starten?
Vraag
•
Nieuwe structuur
17
1
0
Live Chat werkt niet
Ik probeer al een hele tijd de live chat knop aan te klikken op de website. Het werkt gewoonweg niet. Ik heb al via verschillende browsers geprobeerd. Chrome, Edge, via mobiel,... Ik heb geen toegang tot mijn telefoon, ik kan geen WhatsApp gebruiken.
Vraag
•
Klantenzone
26
3
0
Geaccepteerde oplossing
Aanpassing abonemment
Ik betaal 14 euro voor een abonnement voor Mobile L. Er is nu echter een promotie waarbij hetzelfde abonnement volgens de beschrijving maar 11 euro kost voor de volledige duurtijd van het abonnement. Ik wil als bestaande klant dus graag gebruik maken van deze promotie en vind het eigenlijk not done
Vraag
•
Producten
28
1
0
Geaccepteerde oplossing
Mobile M abonnement van 9€ per maand
Kan ik van een oud mobile M abonnement van 9€ per maand over gaan naar de promotie van 7€ per maand 35 GB?
Vraag
•
Factuur
37
1
0