Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Alles over je extra data M & L

We zien een paar vragen over de 10 GB (M-abonnement) en de 30 GB (L-abonnement) extra data, dus we willen dit graag even uitleggen 😊

Artikelen

• 

In de kijker

173

0

• Raad de wedstrijden van de Rode Duivels en maak kans op korting op je abonnement!

Het WK is begonnen en we willen het samen met jullie beleven! Kom je pronostiek delen op het forum en maak kans op een korting op je mobiele abonnement. Hoe deelnemen? Het is heel eenvoudig: Beantwoord deze hoofdvraag: "Hoeveel doelpunten zullen de Rode Duivels scoren tijdens het hele toernooi?" Pri

Vraag

• 

Nieuwe structuur

58

1

• Hoe oplossen: Easy Switch ID Telenet bevat 9 cijfers, Hey aanvaardt 8 of 10

Besten, Heeft iemand toevallig ervaring met het volgende probleem en me kan helpen? Ik probeer My Hey account aan te maken (net internetabonnement genomen, zelf geregeld zonder Easy Switch) maar dit lukt me niet. Ik krijg foutmelding over de lengte van mijn Easy Switch ID. Bij Telenet (mijn vorige p

Vraag

• 

Technische vraag

57

2

0

• Continued Charges After SIM Subscription Cancellation Request

I subscribed to a Hey SIM card plan in December of last year. At the beginning of January this year, I submitted a cancellation request through their website. I subsequently received a confirmation email stating that my subscription had been successfully cancelled. However, despite this confirmation

Vraag

• 

Betaling

44

1

0

• Contact met klantendienst Hey

Post 7 maand geleden, en nog steeds geen verbetering. Enkel AI chatbot, niemand aan de lijn (wacht al bijna een week)!

Vraag

• 

Abonnement

19

1

0

• Factuur van 204 euro terwijl hij max 100 euro kan zijn

Waarom krijg ik een factuur van 204 euro, terwijl dit normaal niet kan, omdat de 2 telefoonnummers van mijn dochters niet over de 50 euro kan gaan. Contact opnemen met jullie lukt niet, ik krijg enkel een AI chatbot die zegt dat iemand contact met mij zal opnemen, maar dit gebeurd niet!

Vraag

• 

Producten

96

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K