Discussie
Officiële oplossing
Actiatie sim kaarten
hallo, ik heb vrijdag 3 hey!simkaarten van mijn gezinsleden geregistreerd. Er is tot nu toe slechts 1 abonnement overgezet. (we zaten bij telenet). Kan je zien of de andere 2 aanvragen correct doorgekomen zijn? BARR w
Vraag
•
Producten
37
2
0
Officiële oplossing
Klantendienst
Waarom reageert klantendienst niet meer op mijn whatsapp berichten?
Vraag
•
Klantenzone
47
1
0
Sim kan niet geactiveerd worden
Na een week eindelijk mijn simkaart ontvangen maar kan ze niet activeren. Ik krijg foutmelding. Al sinds gisteren via whatsapp berichten gestuurd maar nog steeds niet opgelost! Ik heb dan ook klacht ingediend bij telecomombudsdienst. Is er iemand bekwaam om dit in orde te brengen?
Vraag
•
Activatie
35
1
0
Nieuw bij hey! : de nieuwe My hey!-app komt eraan!
Je hebt de info misschien al zien voorbijkomen: hey! krijgt een nieuwe look! 💙 Er zijn verschillende nieuwigheden online gezet. Het doel? Jou een eenvoudigere en modernere ervaring bieden om je hey!-abonnement en diensten te beheren. Een nieuwe My hey!-app De grootste nieuwigheid is de nieuwe versi
Artikelen
•
In de kijker
130
2
Officiële oplossing
Via live chat van 8-22u
Het is nu precies 19:17 en die knoppen op de website werken gewoon niet. Noch in brave, nog in ff. Iemand een idee?
Vraag
•
Opties en diensten
72
3
0
Officiële oplossing
Probleem met de activatie van mijn mobiele
Sinds afgelopen vrijdag om 10:00 uur 's morgens ben ik door Heytelecom toedoen volledig zonder mobiel netwerk gezet. Mijn simkaart geeft tot op de dag van vandaag 'Geen service' aan. Ondanks meerdere dringende berichten via verschillende kanalen heb ik in meer dan 72 uur nul reactie of ondersteuning
Vraag
•
Activatie
90
1
0