Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Officiële oplossing

Geaccepteerde oplossing

Overstap herlaadkaart Orange naar Hey

Hey, Ik gebruik momenteel nog een gewone gsm (smartphone is gisteren besteld). Momenteel gebruik ik nog een herlaadkaart van Orange. Ik heb gemerkt dat als ik een simkaart wil aanvragen bij Hey, je Itsme daarvoor nodig hebt. Maar aangezien ik nog geen smartphone heb momenteel en er vroeger ook nooit

Vraag

• 

Abonnement

71

3

0

• Officiële oplossing

Modem activeren vanop afstand

Goedemiddag, Ik vroeg mij af of de modem vanop afstand kan geactiveerd worden. Onze modem was kapot gegaan en de technieker is langsgekomen (ik was niet thuis, want er was geen bericht gestuurd) en een nieuwe modem achtergelaten. Hij zei dat ik moest bellen naar 5000 en dat ze het vanop afstand ging

Vraag

• 

Internet 

37

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Factuur in 2 delen

Ik ben sinds kort overgestapt naar Hey! na eerst bij Orange gezeten te hebben. Ik heb een GSM-abonnement en een Internet-abonnement. Ik krijg voor elk een aparta factuur. Kunnen deze samengevoegd worden tot 1 factuur? Bijkomende situatie: ik zie op MyHey! enkel de facturen voor mijn GSM. De facturen

Vraag

• 

Factuur

54

2

0

• website verboden toegang

Ik kan sinds ik bij Hey zit 1 bepaalde website en onderliggende pagina's niet bereiken. Foutcode 403 - access denied. Ik dacht dat het aan van alles lag, maar daar lag het probleem niet. Via wifi van de buren kan ik de website wel bereiken en vanaf andere locaties ook. Zelfde toestellen. Hoe kan ik

Vraag

• 

Internet 

71

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Nieuwe simkaart nog niet ontvangen

Beste, ik heb mij op 18/5 online klant gemaakt bij jullie. Ik heb hiervan op 19/5 een bevestigingsmail gehad waarin staat dat ik binnen de 2 dagen een nieuwe simkaart zou ontvangen. Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen. Is hierbij iets fout gegaan? Extra info: ik heb gekozen om mijn huidig nu

Vraag

• 

Producten

102

1

0

• Account activeren

Ik krijg steeds de melding dat mijn account niet geactiveerd kan worden. in ben reeds meer dan een jaar klant bij jullie en wil mijn facturen graag raadplegen.

Vraag

• 

Factuur

76

2

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K