Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Geen wifi

Ik kan steeds geen verbinding maken met de wifi.

Vraag

• 

Internet 

36

1

0

• Mobiele data werkt niet in EU indien limiet bereikt

Ik heb mijn mobiele data limiet bereikt in België maar kon verder internet gebruiken. Ik had dan kosten buiten het vaste tarief. Zodra ik in Frankrijk was werkte de mobiele data niet meer. Mijn telefoon instellingen zijn dezelfde als mijn vrouw die hetzelfde abonnement gebruikt maar is binnen de maa

Vraag

• 

Naar het buitenland

43

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Aansluiting

Onderwerp: Dringende klacht: Nog steeds geen netwerk na overstap – Onmiddellijke actie vereist [ Beste hey! klantendienst, Dit is een laatste herinnering. Ik wacht nu al ruim een dag op een reactie en mijn mobiele aansluiting werkt nog steeds niet. Mijn oude BASE-simkaart is gedeactiveerd, maar mijn

Vraag

• 

Activatie

80

1

0

• Officiële oplossing

Onterecht aangerekende kosten

Mijn huidig HEY abonnement omvat 80bg data, en onbeperkt bellen en sms’en. Momenteel staat de teller op 5gb data en 0gb in het buitenland. toch krijg ik nu melding dat er verbruik zou zijn buiten mijn abonnement. Hoe kan dat?!!! ik ben pas bij HEY en heb mijn eerste factuur al moeten aanklagen waarb

Vraag

• 

Abonnement

61

1

0

• Officiële oplossing

Sim kaart niet ontvangen

Nieuw nummer simkaart na een week nog niet ontvangen. Communicatie via chatbot of whatsapp geprobeerd geen reactie. Beter via herroepingsrecht het contract ontbinden? Facturatie liep al onmiddelijk vanaf aanvraag simkaart?

Vraag

• 

Abonnement

59

1

0

• Officiële oplossing

Dataverbruik in Zwitserland

het blijkt een hey strategie te zijn om klanten op te lichten ze gebruiken hiervoor "sjoemelsoftware" . mij rekende men 2x 60 euro dataverbruik aan, na 1 minuut in zwitserland. "correct" zeggen ze bij hey, want u hebt inderdaad 2 x 10 gigagbyte verbruikt. - stel je voor ! daarna, vertikt men het om

Vraag

• 

Factuur

131

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten

2.1K