Discussie
Mobiele data werkt niet in EU indien limiet bereikt
Ik heb mijn mobiele data limiet bereikt in België maar kon verder internet gebruiken. Ik had dan kosten buiten het vaste tarief. Zodra ik in Frankrijk was werkte de mobiele data niet meer. Mijn telefoon instellingen zijn dezelfde als mijn vrouw die hetzelfde abonnement gebruikt maar is binnen de maa
Vraag
•
Naar het buitenland
43
1
0
Geaccepteerde oplossing
Aansluiting
Onderwerp: Dringende klacht: Nog steeds geen netwerk na overstap – Onmiddellijke actie vereist [ Beste hey! klantendienst, Dit is een laatste herinnering. Ik wacht nu al ruim een dag op een reactie en mijn mobiele aansluiting werkt nog steeds niet. Mijn oude BASE-simkaart is gedeactiveerd, maar mijn
Vraag
•
Activatie
80
1
0
Officiële oplossing
Onterecht aangerekende kosten
Mijn huidig HEY abonnement omvat 80bg data, en onbeperkt bellen en sms’en. Momenteel staat de teller op 5gb data en 0gb in het buitenland. toch krijg ik nu melding dat er verbruik zou zijn buiten mijn abonnement. Hoe kan dat?!!! ik ben pas bij HEY en heb mijn eerste factuur al moeten aanklagen waarb
Vraag
•
Abonnement
61
1
0
Officiële oplossing
Sim kaart niet ontvangen
Nieuw nummer simkaart na een week nog niet ontvangen. Communicatie via chatbot of whatsapp geprobeerd geen reactie. Beter via herroepingsrecht het contract ontbinden? Facturatie liep al onmiddelijk vanaf aanvraag simkaart?
Vraag
•
Abonnement
59
1
0
Officiële oplossing
Dataverbruik in Zwitserland
het blijkt een hey strategie te zijn om klanten op te lichten ze gebruiken hiervoor "sjoemelsoftware" . mij rekende men 2x 60 euro dataverbruik aan, na 1 minuut in zwitserland. "correct" zeggen ze bij hey, want u hebt inderdaad 2 x 10 gigagbyte verbruikt. - stel je voor ! daarna, vertikt men het om
Vraag
•
Factuur
131
1
0