Discussie
Officiële oplossing
Nieuwe sim met behoudt van nummer
Ik heb dus een nieuwe sim en ben door het activatie proces gegaan waarin op een bepaald moment stond dat ik nu de nieuwe er in moest doen wat ik dus deed maar omdat het zolang duurde vondt ik in een forum dat ik moest wachten tot de eerste niet meer werkte wat moet ik nu doen.
Vraag
•
Activatie
54
1
0
Abonnement overdragen naar zakelijk account, wat een fiasco
Ik probeer nu ongeveer al 3 weken geregeld te krijgen dat m'n 3 bestaande abo's betaald kunnen worden met mijn BV ipv particulier. Aangezien manueel m'n account aanpassen achter de schermen te makkelijk zou zijn, werd ik uiteindelijk doorverwezen naar het overdrachtsformulier. Dit blijkt echter niet
Vraag
•
Technische vraag
62
2
0
Officiële oplossing
Hoe chatdienst bereiken?
Hallo, Ik vermoed dat na een paar stroomuitvallen gisteren mijn modem kapot is gegaan. Ik ben al van deze morgen 9u bezig om via Whatsapp een antwoord te verkrijgen en heb enkel om 12u een antwoord gehad met de vraag of ik de stekker al eens heb in en uit getrokken (uiteraard). Zo schiet het wel nie
Vraag
•
Opties en diensten
73
2
0
Officiële oplossing
Aanvraag omzetting naar promo tariefplan (80 GB voor €11)
Beste medewerker van hey! telecom,Ik ben momenteel een tevreden klant bij jullie en heb een abonnement van €14 per maand met €5 korting voor 50 GB. Nu zie ik jullie huidige tijdelijke promotie voorbijgekomen: het hey! mobile L abonnement met 80 GB voor slechts €11 per maand.Aangezien ik 24 jaar oud
Vraag
•
Nieuws
61
1
0
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Ondanks domiciliëring en voldoende geld op de rekening werd mijn account toch geschorst.
Ondanks domiciliëring en voldoende geld op de rekening werd mijn account toch geschorst. Daarbij heb ik 3 maal een bericht gestuurd dat in dat geval het contract zou worden stopgezet, er een klacht volgt bij de ombudsdienst voor telecom en de openstaande bedragen niet meer zouden betaald. Ondanks da
Vraag
•
Producten
58
2
0