Discussie
Officiële oplossing
Dringend - nieuwe router nodig
Een maand geleden ben ik overgestapt van Orange naar Hey. Ik heb bij de overstap al melding gemaakt dat mijn router diende vervangen te worden, omdat die elke dag crashte. De eventlog van de admin module geeft elke minuut errors. Jullie hebben echter besloten om vanop afstand mijn router te switchen
Vraag
•
Internet
80
6
0
Officiële oplossing
MyHey: twee internet abonnementen waarvan éen nutteloos
In mijn klantenzone bij "mijn producten" heb ik 2x internet staan: éen met een geldig EasySwitch nummer en alle correcte gegevens, maar ook een "spook" internetabonnement zonder geldig EasySwitch nummer en verder ook zonder relevante gegevens. Kan dat nutteloze en lege abonnement verwijderd worden?
Vraag
•
Klantenzone
60
1
0
Officiële oplossing
detail factuur
Hi, Is er geen mogelijkheid om een gedetailleerde factuur te zien. Met de nrs die je hebt gebeld. Zo ja waar?
Vraag
•
Factuur
47
1
0
Officiële oplossing
Zwitserland
Kan ik een data pakket aanschaffen voor als ik naar Zwitserland ga bij Hey! Of zet ik gewoon mijn roaming uit en enkel op wifi?
Vraag
•
Naar het buitenland
31
1
0
Officiële oplossing
problemen na update
Sinds de update werken er een heel aantal dingen niet meer op mijn account. (via webbrowser, de app heb ik nooit gehad) aanmelden met its me aanmelden met e-mail adres (mailadres wordt niet meer herkent) helpdesk contacteren via Whatsapp helpdesk contacteren via chatIk kan momenteel dus niets meer d
Vraag
•
Opties en diensten
54
1
0
Geen hulp van klantendienst
Ik heb dus problemen met het overschakelen naar eSIM. Ik heb via de app alle stappen gevolgd om van SIM naar eSIM te gaan, maar ik krijg absoluut geen bereik. Maar omdat dit proces nu in gang is gezet heb ik nergens meer bereik. Ik had dit deze ochtend vroeg gedaan, maar nogsteeds geen verandering.
Vraag
•
Technische vraag
72
1
0