Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Cant press pay my bill

I recieved my monthly payment yesterday via email. When i log in to pay my bull. I cant press pay. Can you please kindly check for me

Vraag

• 

Betaling

30

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Simkaart activatie lukt niet

Hallo, Ik heb een nieuwe simkaart van Hey! en moet deze activeren. Ik krijg telkens een foutmelding en de vraag of ik mijn gegevens niet na wil kijken. Nochtans zijn de gegevens juist. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt! Mvg, Charlotte

Vraag

• 

Producten

55

1

0

• Overdacht van orange naar hey

Hallo, Ik ben onlangs overgestapt van Orange naar hey! met behoud van mijn huidige telefoonnummer. Ik heb gekozen voor een eSIM. Tot nu toe heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen dat mijn nummeroverdracht voltooid is. Wanneer ik probeer een account aan te maken of in te loggen via de hey!-app of

Vraag

• 

Activatie

96

2

0

• Overstap met 3 nummers niet gelukt?

Heb zondag toen de actie van 35gig voor 7 euro for life liep een aanvraag via de site gedaan voor 3 nummers over te zetten van Telenet naar Hey. De dag erna nog geen bevestigingsmail gehad,dus via chat contact opgenomen. Daar was het antwoord geduld die komt morgen wel. Vandaag nog niets en contact

Vraag

• 

Producten

94

2

0

Activatie

Beste ik heb mijn account proberen te activeren maar heb nog geen welkomstmail ontvangen. zouden jullie dit eens kunnen bekijken? alvast bedankt kevni

Vraag

• 

Nieuwe structuur

79

1

0

combinatie internet en gsm korting

Hi Ik heb nu de webdeal van 20Gb +20G boost en betaal nu 10€ hoe zit het als ik ook internet thuis zou bij nemen

Vraag

• 

Abonnement

73

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K