Discussie
Cant press pay my bill
I recieved my monthly payment yesterday via email. When i log in to pay my bull. I cant press pay. Can you please kindly check for me
Vraag
•
Betaling
30
2
0
Geaccepteerde oplossing
Simkaart activatie lukt niet
Hallo, Ik heb een nieuwe simkaart van Hey! en moet deze activeren. Ik krijg telkens een foutmelding en de vraag of ik mijn gegevens niet na wil kijken. Nochtans zijn de gegevens juist. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt! Mvg, Charlotte
Vraag
•
Producten
55
1
0
Overdacht van orange naar hey
Hallo, Ik ben onlangs overgestapt van Orange naar hey! met behoud van mijn huidige telefoonnummer. Ik heb gekozen voor een eSIM. Tot nu toe heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen dat mijn nummeroverdracht voltooid is. Wanneer ik probeer een account aan te maken of in te loggen via de hey!-app of
Vraag
•
Activatie
96
2
0
Overstap met 3 nummers niet gelukt?
Heb zondag toen de actie van 35gig voor 7 euro for life liep een aanvraag via de site gedaan voor 3 nummers over te zetten van Telenet naar Hey. De dag erna nog geen bevestigingsmail gehad,dus via chat contact opgenomen. Daar was het antwoord geduld die komt morgen wel. Vandaag nog niets en contact
Vraag
•
Producten
94
2
0
Geaccepteerde oplossing
Activatie
Beste ik heb mijn account proberen te activeren maar heb nog geen welkomstmail ontvangen. zouden jullie dit eens kunnen bekijken? alvast bedankt kevni
Vraag
•
Nieuwe structuur
79
1
0
Geaccepteerde oplossing
combinatie internet en gsm korting
Hi Ik heb nu de webdeal van 20Gb +20G boost en betaal nu 10€ hoe zit het als ik ook internet thuis zou bij nemen
Vraag
•
Abonnement
73
1
0