Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Geaccepteerde oplossing

Overstap van orange naar hey

Hoi mijn vraag is blijven mijn gsm werken op de huidige simkaarten als ik overstap

Vraag

• 

Opties en diensten

95

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Wispelturige WIFI verbinding

Hallo. Ik heb 3 apparaten die op mijn 5Ghz zitten: Laptop, gsm, televisie. De laptop heeft snelle wifi (al heb ik moeite om soms VPN te activeren). Mijn gsm heeft trage wifi (soms "verbonden zonder internet". Websites laden gaat tergend traag. Whatsapp berichten blijven ergens in de lucht hangen vaa

Vraag

• 

Internet 

74

1

0

• Reprovision

Hello, I ported my number from Orange Belgium to Hey yesterday. Calls and SMS work, but I have no mobile data on my iPhone X. I already restarted and reset network settings. Can you please re-provision my mobile data?

Vraag

• 

Activatie

48

2

0

• Nummers overzetten van Proximus naar Hey

Bijna 3(!) weken geleden vroeg ik om 5 gsm-nummers over te zetten van Proximus naar hey! én vroeg ik internet aan. 1 gsm-nummer werd vrijwel meteen overgezet, maar op de andere 4 simkaarten wacht ik nog steeds. Voor het internet zijn ondertussen al 2 installateurs langsgekomen, maar ook dat geraakt

Vraag

• 

Activatie

77

1

0

• Telenet vervangen

kan ik Telenet televisie vervangen door hey internet en toch de 3 Nederlandse posten( npo 1-2 en 3) blijven kijken en in replay kijken. vraag 2 kan er een vpn aangesloten worden op de router?

Vraag

• 

Nieuws

78

1

0

• Geen mogelijkheid toegang myhey

Hi, Ik heb al enkele weken geprobeerd om een account aan te maken, met gsm nummer, via de ITSME en via de easy switch ID... geen enkele werkt nogthans ik heb een contract, ik krijg een factuur via email als ik deze opmerk echter heb ik geen toegang tot het myhey platform waar ik een overzicht zou ku

Vraag

• 

Activatie

61

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K