Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Officiële oplossing

Facturatie periode

Hey ! Factuur nr: 09698340626 Periode factuur : 13/05/2026 - 12/06/2026 De aanrekening van de producten is correct. Echter de periode waarop de factuur spreekt niet, op 13/05/26 werd er geen enkel product geactiveerd. Internet aansluiting werd door jullie pas uitgevoerd op 22/05/2026. Alle 3 de SIM

Vraag

• 

Activatie

42

2

0

• Officiële oplossing

Geaccepteerde oplossing

Chat leegte

Is er uberhaupt bemanning van de chat Ik heb al oneindig dossiers aangemaakt met de "belofte" van de AI dat er een menselijke adviseur ging opgezet worden. Dit allemaal slechts om een domiciliering op te zetten, knop ontbreekt, al ontelbare keren doorgegeven.

Vraag

• 

Betaling

57

2

0

• Officiële oplossing

De bol-code werkt niet

HeyTelecom heeft mij opgelicht. Ik kocht via hun op 13 juni 2 cadeaukaarten van bol.com met een totale waarde van €100. Toen ik diezelfde dag de kaarten wou gebruiken bij bol.com was de waarde van de kaarten €0. Bij HeyTelecom krijg ik al weken te horen dat hun diensten dit gaan onderzoeken maar ik

Artikelen

• 

Producten

65

1

0

• Officiële oplossing

CM State is NotUpstreamPartialService; ID 20; frequency 38900000, continue verbindings verlies. kabel is nog perfect.

CM State is NotUpstreamPartialService; ID 20; frequency 38900000, continue verbindings verlies. kabel is nog perfect. krijg dit iedere 5 minuten. het zorgt er ook voor dat downloaden vertraagd, is dit een modem probleem?

Vraag

• 

Internet 

34

1

0

• Domiciliëring wijzigen

Ik zou graag de betalende rekening van mijn domiciliëring voor mijn hey-abonnement wijzigen. De app geeft steeds volgende foutmelding.

Vraag

• 

Factuur

28

1

0

• Officiële oplossing

Installatie Internet

Hi ik heb een nieuwe kabel laten trekken in een buis die nu achter de muur isolatie zit. Binnen zat er zo een raar bakje in de muur waar een stroomkabel uitkomt. dit nog liggen of gaan ze een nieuw bakje plaatsen?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

57

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K