Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• SMS 2 factor voor inloggen , wijziging GSM nummer

Ik heb 2 mobiele nummers bij Hey telecom. 1 hoofdnummer GSM (nr1) en een back-up/data voor mijn tablet. (nr2) als ik wil inloggen op de mijn hey pagina stuurt het systeem steeds een verificatie sms naar nummer 2 hoe kan ik dit wijzigen dat deze sms naar nummer 1 komt. dank

Vraag

• 

Nieuwe structuur

10

0

0

• Customer service bereiken

Een tijdje terug kon de customer support bereikt worden via whatsapp maar dat gaat nu niet meer. nu moet je zogezegd de chat gebruiken op de website, die niet werkt ... Wij moeten hier naar tandarts van wacht bellen maar dat nummer is geblokeerd en geen manier om customer support te bereiken om het

Vraag

• 

Klantenzone

22

0

0

• Waarom heb geen producten in de app na meer dan 2 maand klant en verschillende meldingen via whatsap

Heb reeds enkele keren via whatsapp gemeld dat ik mijn producten niet zie in de app. Men zou het steeds doorsturen naar iemand hoger, nog steeds geen oplossing.

Vraag

• 

Producten

22

0

0

• Simkaart

Ik wacht al 5 werkdagen op mijn simkaart en krijg maar geen antwoord van een menselijk adviseur. Hoelang is het normaal wachten op een simkaart?

Vraag

• 

Opties en diensten

29

1

0

• Blijf af van deze scam provider

Blijf af van deze scam provider ,

Vraag

• 

Abonnement

43

0

0

• Phishing

Ik kreeg van hey een sms over 2 achterstallige facturen maar ik moest er nog 1 betalen. Ik vond dit verdacht,kan het fraude zijn

Vraag

• 

Nieuws

22

0

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten