Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Factuur

hey beste, Ik heb een factuur gekregen van bijna 64 euro maar ben in buitenland niet op dat netwerk geweest. kunnen jullie eens checken waarom ik dan zoveel moet betalen? Had zelf mijn netwerk normaal helemaal uitgezet.

Vraag

• 

In het buitenland

11

0

0

• Ik ben een nieuwe klant van HEY voor mobiel internet. Mijn huidige abonnement eindigt op 31 juli.

Ik ben een nieuwe klant bij HEY voor mijn smartphone-gebruik. Mijn bestaande abonnement loopt tot einde juli. Ik wil dat mijn nieuw abonnement start op 1 augustus. Waar kan ik ingeven dat mijn abonnement bij Hey maar op 1 augustus mag starten?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

17

1

0

• Live Chat werkt niet

Ik probeer al een hele tijd de live chat knop aan te klikken op de website. Het werkt gewoonweg niet. Ik heb al via verschillende browsers geprobeerd. Chrome, Edge, via mobiel,... Ik heb geen toegang tot mijn telefoon, ik kan geen WhatsApp gebruiken.

Vraag

• 

Klantenzone

26

3

0

• Internetstoring

Gisteren en vandaag rond 10u 30' geen internet. Hoe komt dit? Mvg

Vraag

• 

Nieuws

21

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Aanpassing abonemment

Ik betaal 14 euro voor een abonnement voor Mobile L. Er is nu echter een promotie waarbij hetzelfde abonnement volgens de beschrijving maar 11 euro kost voor de volledige duurtijd van het abonnement. Ik wil als bestaande klant dus graag gebruik maken van deze promotie en vind het eigenlijk not done

Vraag

• 

Producten

28

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Mobile M abonnement van 9€ per maand

Kan ik van een oud mobile M abonnement van 9€ per maand over gaan naar de promotie van 7€ per maand 35 GB?

Vraag

• 

Factuur

37

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K