Discussie
Nieuw abonnement
Hallo, ik heb op 4 juli 2 simkaarten besteld, maar deze zijn nog niet toegekomen. Dinsdag ook een mailtje gestuurd, maar zonder antwoord… Hoe kan ik mijn simkaarten verkrijgen? groeten
Vraag
•
Abonnement
30
1
0
Reizen reizen
⚠️ Let vooral op: ZwitserlandAndorraAfhankelijk van je abonnement kunnen hiervoor extra kosten worden aangerekend. Kijk voor je vertrekt even na welke tarieven gelden voor jouw bestemming. Fijne vakantie allemaal! Geniet ervan en kom nadien zeker je mooiste herinneringen met ons delen!
Artikelen
•
In de kijker
35
0
Slecht internet
Zijn er nog mensen met aanhoudende problemen met het internet? Sinds maart klant bij Hey, de eerste weken ging alles heel goed, de maanden erna zijn een ramp. 5 techniekers zijn er langs geweest zonder oplossingen, ook enkele malen problemen in de straat gehad, nadat deze opgelost zijn is het nog al
Vraag
•
Internet
41
2
0
Combinatie Hey! internet en orange TV-box
Wanneer ik overstap van Orange naar Hey! kan ik dan mijn TV-abonnement en TV-box van Orange behouden voor 20€? Krijg ik dan 2 facturen van orange en van Hey! of komt dit op 1 factuur?
Vraag
•
Opties en diensten
27
1
0
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Bestel bevestiging maar geen nieuwe mails
Ik heb op 24/06 een bestelling gedaan voor een internet abonnement en hiervoor een bevestiging gehad. Maar sinds dien niets meer geen mogelijkheid om een account te maken geen info waneer installatie gaat gebeuren niets. Ik probeerde de chat bot te gebruiken maar die stuurde mij door naar de klanten
Vraag
•
Abonnement
64
2
0
Geaccepteerde oplossing
hoe whatsapp ik met Hey Telecom aub ?
ik heb de MyHey app geïnstalleerd, daarmee kan ik op mijn smartphone in mijn account. MAAR ik zie nergens hoe ik kan whatsappen met de Hulplijn van Hey Telecom ???
Vraag
•
App My hey!
99
1
0