Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Nieuw abonnement

Hallo, ik heb op 4 juli 2 simkaarten besteld, maar deze zijn nog niet toegekomen. Dinsdag ook een mailtje gestuurd, maar zonder antwoord… Hoe kan ik mijn simkaarten verkrijgen? groeten

Vraag

• 

Abonnement

30

1

0

• Reizen reizen

⚠️ Let vooral op: ZwitserlandAndorraAfhankelijk van je abonnement kunnen hiervoor extra kosten worden aangerekend. Kijk voor je vertrekt even na welke tarieven gelden voor jouw bestemming. Fijne vakantie allemaal! Geniet ervan en kom nadien zeker je mooiste herinneringen met ons delen!

Artikelen

• 

In de kijker

35

0

• Slecht internet

Zijn er nog mensen met aanhoudende problemen met het internet? Sinds maart klant bij Hey, de eerste weken ging alles heel goed, de maanden erna zijn een ramp. 5 techniekers zijn er langs geweest zonder oplossingen, ook enkele malen problemen in de straat gehad, nadat deze opgelost zijn is het nog al

Vraag

• 

Internet 

41

2

0

• Combinatie Hey! internet en orange TV-box

Wanneer ik overstap van Orange naar Hey! kan ik dan mijn TV-abonnement en TV-box van Orange behouden voor 20€? Krijg ik dan 2 facturen van orange en van Hey! of komt dit op 1 factuur?

Vraag

• 

Opties en diensten

27

1

0

• Officiële oplossing

Geaccepteerde oplossing

Bestel bevestiging maar geen nieuwe mails

Ik heb op 24/06 een bestelling gedaan voor een internet abonnement en hiervoor een bevestiging gehad. Maar sinds dien niets meer geen mogelijkheid om een account te maken geen info waneer installatie gaat gebeuren niets. Ik probeerde de chat bot te gebruiken maar die stuurde mij door naar de klanten

Vraag

• 

Abonnement

64

2

0

• Geaccepteerde oplossing

hoe whatsapp ik met Hey Telecom aub ?

ik heb de MyHey app geïnstalleerd, daarmee kan ik op mijn smartphone in mijn account. MAAR ik zie nergens hoe ik kan whatsappen met de Hulplijn van Hey Telecom ???

Vraag

• 

App My hey! 

99

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K