Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Modem/router internet problemen

Hey, ik had een vraag over mijn orange modem/router. Ik heb al lange tijd regelmatig onderbrekingen. Minieme spikes maar daardoor werkt vb fortnite op de playstation slecht. Connectie die regelmatig heel even wegvalt. Wifi verbinding is goed via mesh maar niet consistent. Soms traag, soms slecht. Tv

Vraag

• 

Internet 

125

0

0

• Nieuwe klant

Geen activatiemail ontvangen

Vraag

• 

Activatie

105

1

• Geaccepteerde oplossing

tariefwijziging

Dag allen, ik probeer al even een tariefwijziging door te voeren op mijn abonnement (van S naar M), maar dit lukt niet op de website. Ik krijg de volgende foutmelding: " "De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking." De klantendienst reageert niet op berichten via whatsapp. Iemand en

Vraag

• 

Abonnement

173

2

0

• SIMkaart niet ontvangen

Ondertussen al ferm beklaagd dat ik voor mijn moeder overstap op hey. Vijf dagen geleden simkaart besteld. Nog steeds geen verzendbevestiging of simkaart te zien. contact opnemen via whatsapp of chat is nutteloos. Na uren nog steeds geen reactie. Zij zit nu bij proximus en ik denk eraan naar base ov

Vraag

• 

Activatie

150

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Twee internet abonnementen op 1 klantnummer

Ik heb twee internet abonnementen. Eentje staat op onze naam, privé. De andere op onze vennootschap. Beide internet abonnementen dienen echter op onze vennootschap te staan, dus twee internet abonnementen op hetzelfde klantnummer. Zo kunnen wij internet voorzien op verschillende locaties en is dit c

Vraag

• 

Abonnement

113

1

0

• Probleem met de modem

"Beste, Ik ervaar aanhoudende problemen met mijn internetverbinding via de modem van Hey/Orange. De modem loopt constant vast (freezing), waardoor er geen internetverbinding meer is. Wanneer ik de modem reset, komt de verbinding terug, maar na een dag (of soms zelfs al na een paar uur) doet hetzelfd

Vraag

• 

Internet 

124

2

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K