Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• PEPPOL: Iemand die er al in geslaagd is een factuur te krijgen via Peppol van Hey?

Iemand die er al in geslaagd is een factuur te krijgen via Peppol van Hey? Eind december had ik al gebeld met Hey en hadden ze dit in orde gebracht... Nu krijg ik toch nog mijn facturen gewoon als pdf. Ook contact opgenomen met support, maar zoals gewoonlijk kunnen die niet volgen...

Vraag

• 

Factuur

126

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Account aanmaken

Ik kan mijn account niet aanmaken omdat het easy switch ID niet zou juist zijn, niettegenstaande het ID nummer vermeld staat op mijn faktuur. De chat van Hey werkt niet, ik heb al uren zitten wachten na het ontvangen van de melding "Ga niet weg, mijn collega pakt dit zodadelijk op. 😉" Shame on you

Vraag

• 

Factuur

125

2

0

• factuur tegoed van Orange bij overstap naar Hey!

Hey, ik ben overgestapt van Orange naar Hey!. Orange stuurt me een mail waarop staat: "je eerste factuur is nu beschikbaar" en dit gaat om een tegoed, af te trekken van mijn eerstvolgende betaling. Hierna maak ik blijkbaar de vergissing dit van de eerste Hey!factuur af te trekken, waarbij nochtans t

Vraag

• 

Factuur

170

2

0

• Hey vs Digi

Hoi allen, gaat Hey counteren tegen Digi? heel benieuwd en zou goed uitkomen nog enkele familie leden die gaan overstappen indien er nog wat leuks gebeurd op de “markt”

Vraag

• 

Producten

194

1

0

• sim naar esim

Hallo, mijn zoon heeft een nieuwe gsm die enkel esim kan, en geen fysieke sim. Zijn oude gsm kan enkel fysieke sim en geen esim. Hoe kan ik zijn fysieke sim dan overzetten naar een esim? De instructies op de nieuwe gsm vragen naar een qr code... mvg

Vraag

• 

Producten

234

2

0

• Hotspot management in de app

Hallo, Kan het gebruik van een hotspot via de app gelimiteerd worden? Mijn zoon omzeilt de beperkingen op zijn Android GSM die ik via Family Link opleg door de hotspot aan te zetten. Dit kan echter (nog) niet via Family Link gecontroleerd worden, en als oplossing wordt verwezen naar de telecom provi

Vraag

• 

Opties en diensten

75

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K