Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Officiële oplossing

Telefoonnummers buiten abonnement

Waar kan ik een lijst vinden van alle telefoonnummers (bijv. 078) die niet inbegrepen zijn in het abonnement van € 5/maand?

Vraag

• 

Betaling

115

3

0

• Geaccepteerde oplossing

Promo 10 for life

Hallo, hebben jullie toevallig de korting van €10 for life op de planning staan voor de komende maanden? Wij zouden graag overschakelen van internet en gsmprovider

Vraag

• 

Producten

133

3

0

• Geaccepteerde oplossing

Waarom haalt BASE/Telenet in Limburg 200/20, maar Orange/hey! (Internet blijft 150/15?

Hallo allemaal, Ik woon in Limburg (Vlaanderen) en ik merk iets dat ik niet goed begrijp. BASE (Telenet-netwerk) biedt op mijn adres 200 Mbps download / 20 Mbps upload aan. Orange / hey! Internet geeft op mijn adres maximaal 150 Mbps download / 15 Mbps upload Aangezien Orange/hey! ook op het kabelne

Vraag

• 

Internet 

194

4

• simkaarten niet ontvangen

Ik heb op 22 december een bevestigingsmail ontvangen dat mijn simkaarten binnen 2 werkdagen verzonden zouden worden, tot op heden niets ontvangen. Via whatsapp en livechat geprobeerd, maar geen hulp daar.

Vraag

• 

Opties en diensten

74

1

0

• hey! uitgeroepen tot “Merk van het jaar 2026”: een historische erkenning in zijn categorie

hey!, het “incredibly smart” merk van Orange Belgium, is door Product of the Year (POY) Belgium uitgeroepen tot “Merk van het jaar”. POY Belgium reikt wereldwijd prijzen uit op basis van tevredenheidsonderzoeken. Deze onderscheiding is des te opmerkelijker omdat het de allereerste keer is dat een te

Artikelen

• 

Nieuws

58

1

• Roaming

Hallo, ik ben nu al 2 dagen in Frankrijk en mijn roaming werkt niet. Ik heb wel een icoontje van 3G in de rechterbovenhoek, maar surfen op internet lukt niet (foutmelding). Ik had hetzelfde onlangs voor in Italië. De klantendienst stelde voor om netwerk te resetten of 5 x handmatig een ander netwerk

Vraag

• 

Internet 

99

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K