Discussie
Officiële oplossing
Black Friday Deal
Beste Dit kan toch eigenlijk niet. Rond 12 mei 2025 laten jullie zomaar het S-abonnement verdwijnen, terwijl ik al enkele keren via jullie chatdienst geprobeerd had om dit te laten wijzigen van mijn M-abonnement naar het S-abonnement. Bij invullen contactgegevens om gebeld te worden, werd ik nooit g
Vraag
•
Producten
235
3
Officiële oplossing
Teruggestuurde modem verdwenen
Hallo iedereen, Wegens grote ontevredenheid van de klantendienst ben ik opgestapt bij Hey. Ik heb netjes de modem teruggestuurd via Bpost volgens de instructies. Bij het inleveren van het pakket waarschuwde de Bpost medewerker mij dat ik best screenshots neem van het proces omdat ze al veel klachten
Vraag
•
Nieuws
117
2
0
Officiële oplossing
WebDoc link werkt niet
De webdoc link x-webdoc://7D7726AF-12AE-4602-9695-3C7188AEA01D/www.heytelecom.be/nl/resilier in de bevestigingsmail voor een bestelling werkt niet. Hoe kan ik dan doorgeven dat ik binnen de wettelijke termijn de bestelling wens te annuleren?
Vraag
•
Activatie
48
1
0
Officiële oplossing
Geen internet, modemprobleem
Gisteren middag merkt vrouw op dat we geen internet hebben. Ze neemt contact op met klantendienst via Whatsapp want chat werkte niet en die geeft standaard antwoord: algemene storing, max 8 uur (toevallig termijn compensatie). Ik kom 's avonds thuis, reset de modem en heropstart die en merk meteen d
Vraag
•
Internet
194
2
0
[OPGELOST] Dramatisch veel vast internet drops
Laatste weken had ik het probleem dat mijn devices (camera, TV, internetdiensten, websites,...) soms super traag wertken of zelfs helemaal niet bereikbaar waren. Mijn vermoeden werd bevestigd daar ik een extra bekabelde router heb in de huiskamer en me opeens opviel dat het status-led (internet-verb
Vraag
•
Producten
298
2
0
Geaccepteerde oplossing
Request to cancel my internet
I sent email to hello@heytelecom.be and support@heytelecom.be to request cancelling my internet but no response. May I know where to cancel my home internet? The internet really sucks here.
Vraag
•
Internet
89
1
0