Discussie
slechte klantendienst
Zonet een verschrikkelijke ervaring gehad met de klantendienst die na 2 (!) dagen terugbelt als reactie op mijn chatbericht. Ten eerste word ik opgebeld naar aanleiding van een uitleg die ik online heb gedaan. Ergens zou je toch verwachten dat de medewerker aan de andere kant van de lijn op de hoogt
Vraag
•
Factuur
189
2
0
Kan geen klant worden
Ik probeer een abbonument voor internet af te sluiten, maar mijn id nummer word niet geaccepteerd omdat het met een B begint.
Vraag
•
Technische vraag
87
1
0
Multi-productpromo: een levenslange korting op je mobiel abonnement!
Goed nieuws! Bij hey! verwennen we graag onze klanten 😊
Artikelen
•
Producten
166
1
Nummer wijzigen
Mijn zoon krijgt ongewenste telefoontjes en we willen zijn nummer dringend veranderen. Ik krijg echter geen reactie van de helpdesk. Kunnen we dit ergens zelf doen?
Vraag
•
Technische vraag
89
11
0
Iphone 6 compatibel?
Mijn simkaart is geactiveerd, bellen en smsen lukt perfect. Maar mobiele data werkt niet op mijn iphone 6. Ik heb al in de instellingen alles op mworld.be gezet en toestel herstart. Alles werkt, behalve de data. Vervolgens krijg ik een melding "Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk, Schakel mo
Vraag
•
Netwerk
47
1
0
opzeggen? klacht? ombudsman
Ik ben een paar maand geleden ingegaan op de promotie voor een verlaagd tarief internet abbonement maar wordt nu toch 39€ aangerekend en heb toch voor de installatie moeten betalen. Gisteren lag ik er uit van 8-18u, de chat was niet eens te bereiken en vandaag krijg ik ook geen respons als ik keuzes
Vraag
•
Factuur
151
2
0