Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Est-ce que je peux acheter du multimedia via ma facture ?

Est-ce que je peux acheter du multimedia via ma facture ?

Vraag

• 

Betaling

58

1

0

• Hey Mobile M - Promo August 2025

Wat is de inhoud van de Hey Mobile M? 25 GB data en onbeperkt bellen en sms in België? Zoals aangeven op de hoofpagina? Of maar 10 Gb 300 minuten en 1000 sms zoals detailpagina aangeeft? Nogal verwarrend en onrustwekkend! HEt gaat over de tarief aan 9 EUR, tijdelijk verlaagd tot 7 ERU per maand.

Vraag

• 

Producten

164

3

• 200GB/maand sim kaart gebruiken in een 4G modem

Kan ik een Hey SIM kaar bestellen met 200 GB per maand en deze op een 4G modem gebruiken of mag deze niet gebruikt worden voor data alleen?

Vraag

• 

Opties en diensten

87

1

• Support niet bereikbaar

Hoi, Via chatbot is niemand bereikbaar. Ik betaal al vanaf begin via domiciliering. Blijkbaar is er een betaling mislukt van mei. En nu rekenen jullie "kosten tweede herinnering" aan. Als ik hier niemand van support kan bereiken, zit er niets anders op dan deze te storneren.

Vraag

• 

Factuur

114

1

• Problemen bij verhuis

Ik probeer al 2 weken mijn verhuis te regelen maar ik krijg nog steeds het antwoord dat Hey technische problemen ondervindt voor het opstarten van een verhuis. Op mijn laatste vraag of dit kortelings nog mogelijk gaat zijn, krijg ik geen antwoord. Ik had juist een heel goed abonnement en ik zou die

Vraag

• 

Klantenzone

62

1

0

• Contract afgelopen (nummer overdragen) maar account blijft maar lopend.

Hallo, Tot mijn grote frustratie blijf ik maar kosten krijgen terwijl mijn nummer overgedragen is naar een andere provider. Als ik ga klagen, krijg ik telkens tegoed en de melding dat alles weer voldaan is (en dat ik met een schone lei begin) maar de maand erop krijg ik gewoon weer kosten aangereken

Vraag

• 

Betaling

92

5

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K