Hivem
+ nog 1
Wandelaar
•
2 Berichten
SIMkaart niet ontvangen
Ondertussen al ferm beklaagd dat ik voor mijn moeder overstap op hey. Vijf dagen geleden simkaart besteld. Nog steeds geen verzendbevestiging of simkaart te zien. contact opnemen via whatsapp of chat is nutteloos. Na uren nog steeds geen reactie.
Zij zit nu bij proximus en ik denk eraan naar base over te stappen en bij hey gebruik te maken van herroepingsrecht . Zou dit lukken of gaat hey plots toch het nummer kapen en blokkeren?
Hoe moeilijk kan het zijn een simkaart versturen
Vraag
•
Bijgewerkt
150
2
0

VossyGamer
+ nog 8
Ervaren Hiker
•
Hey @Hivem,
Ik snap je frustratie. Als je na vijf dagen nog geen verzendbevestiging hebt gekregen, zou ik zeker eens bellen naar de klantendienst (nr.: 0 800 855 19), als men niet antwoordt via de chat.
Wat betreft het herroepingsrecht: zolang de nummeroverdracht nog niet is uitgevoerd en je simkaart niet is geactiveerd, kun je normaal gezien nog annuleren zonder probleem. Men “kaapt” het nummer niet zomaar, de overdracht gebeurt pas bij activatie.
Hopelijk komt de simkaart snel aan.
VossyGamer
0
0
YousraB
+ nog 15
Moderator
•
Dag @Hivem, Oei, het is inderdaad raar dat het zo lang duurt. De levering van een simkaart duurt normaal gezien 3 à 4 werkdagen. Het kan natuurlijk ook zijn dat de enveloppe verloren is gegaan. Heb je ondertussen al contact gehad met onze klantendienst?
1
0