Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Problème SIM

Pour les 3 cartes SIM reçues, seul l'un des 3 numéros de carte SIM me permettait d'activer les 3 carte SIM. Le problème est qu'une fois la confirmation affichée, l'un des 3 numéros de SIM ne correspondait pas avec celui indiqué sur la SIM. J'ai activé il y a 9h et le switch n'est toujours pas actif,

Vraag

• 

Activatie

49

1

0

• Geaccepteerde oplossing

profilefoto

Ik wil mijn profielfoto wijzigen maar dit lukt niet. Wanneer ik de foto heb gekozen en op "uploaden" klik reageert het systeem niet. Weet iemand raad?

Vraag

• 

Technische vraag

46

1

0

• Herinnering over de gebruikersnamen in de community

Hello, We zijn superblij om te zien dat de community elke dag groeit en steeds levendiger wordt! Om de ruimte duidelijk en gezellig te houden voor iedereen, een kleine maar belangrijke herinnering: gebruikersnamen die de merknaam bevatten zijn niet toegestaan. Waarom? Heel simpel: om verwarring te v

Vraag

• 

Fun

50

0

0

• Geen simkaart ontvangen, afgesloten van vorige provider en na een week een bericht dan ik niet kan worden aangesloten???!!!!

Dus ik schakel over. De simkaart van mijn vorge provider wordt vorige week donderdag stopgezet! Afgesloten! Ik zit dus nu reeds een week zonder telefoon/data! Ik had en tot op heden heb ik geen nieuwe sim kaart ontvangen van Hey. Al 10 keer geprobeerd te chatten maar er komt geen reactie! Je kan ze

Vraag

• 

Activatie

152

7

• vorige sim kaar al 3 dagen afgesloten, geen andere ontvangen

Dus ik sluit me aan. De volgende dag is mijn undo.be abbonnement al afgesloten en 2 dagen erna heb ik nog steeds geen sim kaart ontvangen??? Vreemde manier van werken! Ik zit nu al 3 dagen zonder telefoon. En het is zaterdag. Dus wss ten vroegste maandag. En iets zegt me dat ik dan nog steeds geen s

Vraag

• 

Fun

90

4

• Klantendienst

Normaal dat klantendienst urenlang tot dagen geen reactie geeft? Activatie sim kaarten ging na 24 uren gebeuren, enkel 1 van de 3 nummers overgedragen?

Vraag

• 

Activatie

269

7

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K

• Promeneur expérimenté