Discussie
Problème SIM
Pour les 3 cartes SIM reçues, seul l'un des 3 numéros de carte SIM me permettait d'activer les 3 carte SIM. Le problème est qu'une fois la confirmation affichée, l'un des 3 numéros de SIM ne correspondait pas avec celui indiqué sur la SIM. J'ai activé il y a 9h et le switch n'est toujours pas actif,
Vraag
•
Activatie
49
1
0
Geaccepteerde oplossing
profilefoto
Ik wil mijn profielfoto wijzigen maar dit lukt niet. Wanneer ik de foto heb gekozen en op "uploaden" klik reageert het systeem niet. Weet iemand raad?
Vraag
•
Technische vraag
46
1
0
Herinnering over de gebruikersnamen in de community
Hello, We zijn superblij om te zien dat de community elke dag groeit en steeds levendiger wordt! Om de ruimte duidelijk en gezellig te houden voor iedereen, een kleine maar belangrijke herinnering: gebruikersnamen die de merknaam bevatten zijn niet toegestaan. Waarom? Heel simpel: om verwarring te v
Vraag
•
Fun
50
0
0
Geen simkaart ontvangen, afgesloten van vorige provider en na een week een bericht dan ik niet kan worden aangesloten???!!!!
Dus ik schakel over. De simkaart van mijn vorge provider wordt vorige week donderdag stopgezet! Afgesloten! Ik zit dus nu reeds een week zonder telefoon/data! Ik had en tot op heden heb ik geen nieuwe sim kaart ontvangen van Hey. Al 10 keer geprobeerd te chatten maar er komt geen reactie! Je kan ze
Vraag
•
Activatie
152
7
vorige sim kaar al 3 dagen afgesloten, geen andere ontvangen
Dus ik sluit me aan. De volgende dag is mijn undo.be abbonnement al afgesloten en 2 dagen erna heb ik nog steeds geen sim kaart ontvangen??? Vreemde manier van werken! Ik zit nu al 3 dagen zonder telefoon. En het is zaterdag. Dus wss ten vroegste maandag. En iets zegt me dat ik dan nog steeds geen s
Vraag
•
Fun
90
4
Klantendienst
Normaal dat klantendienst urenlang tot dagen geen reactie geeft? Activatie sim kaarten ging na 24 uren gebeuren, enkel 1 van de 3 nummers overgedragen?
Vraag
•
Activatie
269
7