Discussie
Buitenbundel kosten
Hallo iedereen. Ik werd deze maand 43 euro aangerekend voor internet terwijl ik niet over mijn bundel ben gegaan van 40GB.. Weet iemand wat ik kan doen om dit op te lossen? Via de robot gaat het niet
Vraag
•
Producten
124
2
0
vernieuwen tarief plan binnen een maand
ik heb nog geen 30 dagen geleden mijn tarief plan gewijzigd maar ik zou dit nu terug willen doen. kan dit? ik krijg geen hulp vanuit de chat
Vraag
•
Abonnement
99
2
0
Werkt er eigenlijk iemand op de Hey klantendienst, of is het enkel die bot die mensen aan het lijntje moet houden ?
Na meer dan 3 uur, nog steeds de melding Ga niet weg, mijn collega pakt dit zodadelijk op. 😉 Terwijl op de site van Hey te vinden is dat de antwoordtijd ongeveer 30 seconden is. Blijkbaar heeft men bij Hey een gans andere definitie van de term "zo dadelijk" dan de meeste mensen. Ik ben blijkbaar ni
Vraag
•
Klantenzone
220
3
0
Geaccepteerde oplossing
Buitenbundel kosten zonder reden
Hallo, Er wordt voor de 2de keer buitenbundel kosten aangerekend zonder reden, de eerste keer hebben ze ook niet alles recht gezet maar ik moest wel 50% betallen wat ik niet eerlijk vind. Nu September weer 50 euro aangerekend zonder dat ik buitenbundel ben gegaan. Ik probeer al vanaf 19/09 klantendi
Vraag
•
Factuur
225
8
0
Geaccepteerde oplossing
Activeringspagina laadt niet
Hallo allemaal, Ik ben een nieuwe klant bij Hey! Telecom en ik heb een vraag over het activeren van mijn simkaart. Ik heb mijn nieuwe simkaart super snel ontvangen (de dag na de bestelling), maar ik krijg hem helaas niet geactiveerd. De activatiepagina op de website, via deze link: https://www.heyte
Vraag
•
Activatie
96
1
Nieuwe promo Hey! Internet aan 29 euro per maand - bestaande klant
Momenteel ben ik Hey! Internet klant met een korting van 5 euro/maand (34 euro). Om in te tekenen op de nieuwe promo van 29 euro per maand kunnen bestaande klanten niet overschakelen. Via de klantendienst geven ze aan het bestaande abonnement op te zeggen en een nieuwe aansluiting te vragen. Dit wil
Vraag
•
Producten
214
3
0