Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• buitenbundelgebruik na tariefwijziging

Dag iedereen, Ik heb een mobiel abonnement bij Hey. Op mijn factuur voor oktober staat €43,98 aan buitenbundelkosten, terwijl ik mijn abonnement heb aangepast van 25 GB (€9) naar 50 GB (€14) op het moment dat ik melding kreeg dat ik mijn bundel zou overschrijden. Ik begrijp niet hoe deze buitenbunde

Vraag

• 

Factuur

81

2

0

• Nummer technische dienst

Is er een nummer waarop ik deze dienst kan bereiken. Het is vermoeiend om iedere keer via een chatrobot dezelfde vragen te moeten beantwoorden die niet relevant zijn. Het betreft een defecte tap waarvoor meerdere escalaties zijn opgemaakt. Ondertussen zit ik voor de zoveelste keer al dagenlang zonde

Vraag

• 

Producten

375

28

• Weer: mogelijke storingen op Internet & TV

Hallo, Door de huidige weersomstandigheden is het mogelijk dat je Internet- en TV-diensten tijdelijk verstoord zijn. Geen zorgen, onze teams houden het netwerk goed in de gaten en staan klaar om in te grijpen als dat nodig is, zodat alles zo snel mogelijk weer normaal werkt. Bedankt voor je begrip e

Vraag

• 

Internet 

109

3

• mysterieus 2de blok 40GB?

Ik heb 160+40GB=€25. In de verbruiksapp wordt eerst het 40GB-blok opgebruikt, dan het 160GB-blok. Het verbruik klopt precies met wat de router vermeldt. Sinds kort staat er "een 2de 40GB-blok". Desgevraagd meldde de chat dat ik zgz een 40+40-promotie had/heb, dus 160+40+40. Is me totaal onbekend, ik

Vraag

• 

Producten

120

3

0

• Geen internet, geen klantendienst, geen dienst na-verkoop, geen oplossing

Omdat ik gehaast was de dag van de installatie, heb ik de technieker binnengelaten, hem de installatie laten uitvoeren en laten vertrekken, zonder iets te testen. Akkoord, dom van mij. Hij liet me een vakje op zijn tablet tekenen zonder erbij te vermelden wat er diende te gebeuren. Nu is hij weg en

Vraag

• 

Klantenzone

143

1

0

• Update je my hey!-app vóór 26 oktober!

Hallo community, Goed nieuws: er is sinds vanmorgen een nieuwe versie van de my hey!-app beschikbaar! 😊

Vraag

• 

Nieuwe structuur

240

7

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K

• Promeneur expérimenté