Discussie
Officiële oplossing
Specifieke voorwaarden hey! mobile S
Bij het mobile S pakket staat de volgende informatie: Van en naar het buitenland Het abonnement hey! mobile S bevat onbeperkt bellen en sms/mms en 15 GB om te surfen in België. In België kun je vanaf 15 GB blijven surfen buiten je abonnement voor 0,01 €/MB. In andere landen van de EU kun je surfen t
Vraag
•
In het buitenland
120
1
0
Fiber / glasvezel
Hoi allen, Iemand die weet of Hey ook fiber zal aanbieden in plaats van coax. hier gaan ze in Maart van Wyre ( Telenet ) dus fiber komen aanleggen dat staat al vast. aangezien Orange/Hey de kabel van hen gebruiken of huren hierbij dus de vraag. Nieuwe abbonementen of kan je gewoon switchen coax naar
Vraag
•
Internet
97
1
0
Officiële oplossing
Usa gebeld en het is niet waar
Ik heb zogezegd 24december usa gebeld 27 min , terwijl ik maar 1 Belgisch nummer heb gebeld . Dit kan toch niet . Stel u voor dat dit nog gebeurd. Stel je voor , je moet iets betalen en het is niet van jou . Zelfs samsung ligs 24 December niets . Ze zeggen de orange logs zijn niet fout . Sorry ik we
Vraag
•
Factuur
99
1
0
Officiële oplossing
iPhone eSIM overzetten naar andere iPhone/tel
Hoi Hier een iPhone in gebruik maar wil eSIM overzetten een een andere iPhone die ik al gebruik. Deze gaat mee met koersfiets. os beide 26.2 dus voldoet, bij overzetten telkens een error dat het mislukt. Gaat dit überhaupt? zag bij het opnieuw instellen zou dit wel gaan volgens hulp sectie maar niet
Vraag
•
Activatie
87
1
0
Officiële oplossing
Beperking op data verbruik
Beste, ik wil voor mijn kinderen een beperking instellen op hun data verbruik, omdat ik al 3 maal 50 Euro extra heb moeten betalen op een abonnement van 5 Euro. Hoe doe ik dat?
Vraag
•
Factuur
94
3
0
De eindejaarsfeesten komen eraan… en jouw kerstboom? ✨
De feestelijke sfeer is overal Deel een foto in de reacties en laat het forum stralen 🎄 We kijken er ontzettend naar uit!
Vraag
•
Nieuwe structuur
63
0