Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• kan geen geld afhalen bij Bankb door hey

ik ben klant bij bankb en kan niet meer aan mijn eigen geld . Afhalingen gebeuren door het sturen van een smscode op sms en die moet je dan bevestigen bij de bank maar hey blokkeert het aankomen van die smssen waardoor het dus niet meer mogelijk is om mijn eigen geld af te halen. Heb al klacht inged

Vraag

• 

Nieuwe structuur

110

1

0

• sim kaart niet ontvangen

Bpost zou pakje met sim kaart in brievenbus hebben gestoken volgens track en trace, maar niets gevonden, ook niet bij buren

Vraag

• 

Abonnement

90

1

0

• Internet promo 29 euro

Kan ik als bestaande klant ook genieten van de huidige promo aan 29 euro per maand? Een telefoonmedewerker vertelde me dat ik dan eerst mijn huidige internetabonnement bij Heytelecom moest stopzetten om als nieuwe klant te worden beschouwd en dan een nieuw internetabo te nemen. Vreemd. Gecompliceerd

Vraag

• 

Abonnement

191

1

0

• Herroeping

Online een bestelling gedaan van 2 mobiele nummers op 02/03/2026. Doch door verandering wil ik deze bestelling herroepen en de overstap regelen op een later tijdstip dit jaar. De link naar het herroepingsformulier die op de bestelbevestiging staat leidt naar een onbestaande pagina. Zo te lezen is Wh

Vraag

• 

Opties en diensten

131

1

0

• Nieuwe klant (Internet + 6 mobiele nummers) – Graag aanpassing naar huidige promo’s binnen 14 dagen bedenktijd

Ik ben de afgelopen week volledig overgestapt naar jullie met mijn hele huishouden: internet én 6 mobiele nummers. Nu zie ik dat de promo’s sindsdien nog scherper zijn geworden: Mijn Mobiel M (€7) biedt nu 35 GB in plaats van 25 GB. De prijs voor mijn internet staat nu op €29 (of een extra korting)

Vraag

• 

Producten

196

3

• Promo tien euro korting levenslang

Sinds 9 feb internet van hey. Nu een promo levenslang van 10 euro. Heel zuur, moet ik nu echt van provider veranderen en dan terug komen. 10 euro per maand is wel veel geld, en dit voor een nieuwe klant. 🙃🙃

Vraag

• 

Producten

288

2

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K