Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Abonnement veranderen

Hey allemaal, ik heb momenteel een mobiel M abonnement die (perongeluk was verandert!!!) omdat ik eerst de mobiel S abonnement had. Op de site staat er ook overal dat je gewoon 30 dagen tussen moet houden om je abonnement terug te veranderen, alleen lukt dit mij maar niet via de app, noch de site. I

Vraag

• 

Betaling

149

1

0

• hey! telecom is goed bezig, maar laat trouwe klanten in de kou staan (35GB promo onzin)

Beste forumleden, Ik moet even mijn frustratie kwijt over de manier waarop hey! telecom momenteel omgaat met bestaande klanten. Ik ben al klant sinds dag 1. Over het algemeen ben ik tevreden over het netwerk en de prijs, maar hun huidige marketingstrategie is echt een klap in het gezicht van trouwe

Vraag

• 

Abonnement

238

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Switchen van diensten binnen MyHey panel - promotie niet zichtbaar

Beste, Ik zou graag als bestaande klant willen ingaan op een van de huidige promoties en mijn huidig abonnement hiervoor omwisselen. Echter, in het my Hey gebruikerspanel zijn de verschillende abonnementen wel beschikbaar (i.e. M, L, XL,. ...) maar ze tonen de originele prijzen en gebruikerslimitiet

Vraag

• 

Opties en diensten

137

1

0

• INFO | Meer EU-data bij hey! mobile L en XL

Goed nieuws voor iedereen met een hey! mobile L en XL-abonnement! hey! heeft de aparte EU-databundels officieel verhoogd voor alle klanten met een van deze twee bovenstaande abonnementen. Nieuwe EU-bundels: Mobile L: 20 GB → 25 GB Mobile XL: 35 GB → 45 GB Controle mogelijk via de app & website. Posi

Artikelen

• 

Abonnement

141

0

• Geen mobiel internet

Instellingen ok. Telefoon herstart. Simkaart in ander toestel gestoken en zelfde probleem. Chat hulp hopeloos. Wat nu?

Vraag

• 

Producten

113

1

0

• En wat als we samen het hey!-forum verder ontwikkelen?

Hallo, Het hey!-forum is een plek om ervaringen te delen en elkaar te helpen. Jouw ideeën zijn dan ook heel waardevol om het forum verder te verbeteren. Wat zou je graag zien veranderen of toevoegen? Nieuwe inhoud, animaties, wedstrijden, verbeteringen aan de navigatie… alles is welkom!

Artikelen

• 

Nieuws

135

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K

• Promeneur expérimenté