Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Officiële oplossing

Kan geen berichten ontvangen op smartphone voor het aanmaken van een my hey account

Hallo, ik heb mijn simkaart ontvangen en met succes kunnen activeren. Maar ik wil ook graag een my hey account hebben en ze vragen steevast naar een zescijferige code die ik per sms heb ontvangen maar ik krijg geen sms berichten. Hoe kan ik nou een account maken?

Vraag

• 

Activatie

78

1

0

• Probleem met de activatie van mijn simkaart

Al meer dan een week onbereikbaar door de klungels van hey! Simkaart die van bij hen komt en ze kunnen ze niet eens activeren!!

Vraag

• 

Producten

126

2

0

• Officiële oplossing

Nummeroverdracht van Proximus naar bestaand Hey-nummer

Ik ben klant bij Hey! maar wens mijn bestaande (losse) Proximus-nummer over te zetten naar mijn Hey!-abonnement, ter vervanging van mijn huidige Hey!-nummer. Kunt u mij de procedure hiervoor uitleggen?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

95

2

0

• Simkaart activeren

Ik heb mijn telefoonnummer overgedragen, maar mijn simkaart is sinds een week nog niet geactiveerd. Ik heb een paar keer geprobeerd contact op te nemen, en één keer lukte het gelukkig. Ze hebben een nieuwe activatielink gestuurd, maar het lukt nog steeds niet. Ik ben sinds een week niet bereikbaar v

Vraag

• 

Activatie

114

2

0

• Officiële oplossing

Geaccepteerde oplossing

Out of bundle | Internet | Wrong information on App

I have a 25 GB subscription and activated my SIM only this month. It now shows that my usage is “out of bundle” and that I will be charged 2, even though I definitely have not used 25 GB in 7 days. From the app/profile I can only see daily usage, not a summary for the full billing period, and my acc

Vraag

• 

Betaling

66

2

0

• Je telefoon kwijt? Dit is de belangrijkste reflex die je niet mag vergeten!

Het kan iedereen overkomen: je telefoon raakt kwijt, blijft ergens liggen… of erger nog, wordt gestolen. Maar veel mensen weten het niet: voor je een nieuwe simkaart aanvraagt, is het heel belangrijk om de oude te laten blokkeren via de klantendienst van hey! zodra je merkt dat je telefoon weg of ge

Vraag

• 

Abonnement

95

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K

• Promeneur expérimenté