SebG's profile

Wandelaar

• 

3 Berichten

Chat leegte

Is er uberhaupt bemanning van de chat

Ik heb al oneindig dossiers aangemaakt met de "belofte" van de AI dat er een menselijke adviseur ging opgezet worden.

Dit allemaal slechts om een domiciliering op te zetten, knop ontbreekt, al ontelbare keren doorgegeven.

Geaccepteerde oplossing

Ervaren Hiker

• 

171 Berichten

Hey @SebG,

Vervelend, inderdaad. Gebruik je de chat op de website? Ik heb zelf ondervonden dat de chat via WhatsApp & Messenger veel handiger is. Je hoeft dan niet in de browser te blijven wachten. Vaak krijg je een antwoord binnen hoogstens 48u. Deze wachttijd heb ik ook al bij duurdere providers gezien, en gezien hey! budgetvriendelijk is, is dit volgens mij enigszins te verantwoorden.

Op het forum kunnen wij als klant je helaas niet verder helpen met deze aanpassing. De klantendienst kan je ook telefonisch contacteren, door 0 800 855 19 te bellen. 

VossyGamer

(bewerkt)

Wandelaar

• 

3 Berichten

ik heb inderdaad, anders dan de vele eerdere pogingen nu wel iemand aan de lijn gehad, het is dan altijd geen probleem, maar het contact zoeken via chat loopt te vaak mis. Dit is al in 3 gevallen van ondersteuning standaard koek

Officiële oplossing

Community Manager

• 

1.9K Berichten

Hallo @SebG 

Heb je ondertussen al een antwoord gekregen? Zoals @VossyGamer al zei, aarzel niet om de andere kanalen te gebruiken. Daar krijg je meestal sneller een antwoord.

(bewerkt)

Wandelaar

• 

3 Berichten

ik heb inderdaad, anders dan de vele eerdere pogingen nu wel iemand aan de lijn gehad, het is dan altijd geen probleem, maar het contact zoeken via chat loopt te vaak mis. Dit is al in 3 gevallen van ondersteuning standaard koek

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K

• Promeneur expérimenté

• 

348 Berichten

348

• Moderator

•