jof_7's profile

Wandelaar

• 

3 Berichten

Facturatie periode

Hey ! Factuur nr: 09698340626 Periode factuur : 13/05/2026 - 12/06/2026 De aanrekening van de producten is correct. Echter de periode waarop de factuur spreekt niet, op 13/05/26 werd er geen enkel product geactiveerd. Internet aansluiting werd door jullie pas uitgevoerd op 22/05/2026. Alle 3 de SIM kaarten werden pas ontvangen op 26/05/26 en geactiveerd op 27/05/26. Jullie maken gebruik van het testaankoop logo waardoor ik mijn klacht dan ook via deze weg indien. Ik reken op een correcte tijdsperiode van aanrekening op mijn factuur en dus een rechtzetting van deze vergissing.

bedankt voor jullie feedback.

Ervaren Hiker

• 

171 Berichten

Hey @jof_7,

Je krijgt dit het allersnelst opgelost door rechtstreeks de facturatiedienst van hey! te contacteren. Geef daar je exacte activatiedatums door (22/05 voor het internet, en 27/05 voor de simkaarten). Ze kunnen de te veel aangerekende dagen dan pro rata berekenen en een creditnota opmaken, of het bedrag in mindering brengen op je volgende factuur.

Op het forum kunnen wij als klant je dus helaas niet verder helpen met deze vraag. De klantendienst kan je ook telefonisch contacteren, door 0 800 855 19 te bellen. 

VossyGamer

(bewerkt)

Wandelaar

• 

3 Berichten

Hey !

Bedankt voor reactie.

Na minder dan 5 minuten iemand van jullie klantendienst gesproken, deze keer was het een zeer vriendelijke man.

Facturatie periode toegelicht, na 34 (!) minuten en verschillende keren in wacht, kan er mij geen antwoord worden geven, maar ik krijg wel de belofte dat jullie mij zullen terug contacteren … 

Deze belofte geef ik door aan jullie, van zodra ik een oplossing heb ontvangen, dan voeg ik deze hier ook toe.

Officiële oplossing

Community Manager

• 

1.9K Berichten

Hallo @jof_7 

Inderdaad, als je diensten toen nog niet waren geïnstalleerd, dan lijkt dit een fout te zijn.

Op de eerste factuur wordt normaal gefactureerd vanaf de activatiedatum tot aan je factuurdatum, plus de volgende maand (je betaalt namelijk altijd één maand op voorhand).

In jouw geval lijkt er iets mis te zijn. Neem daarom gerust contact op met onze klantendienst, zodat ze dit kunnen nakijken en indien nodig corrigeren. 😊

Wandelaar

• 

3 Berichten

Hey !

Bedankt voor reactie.

Na minder dan 5 minuten iemand van jullie klantendienst gesproken, deze keer was het een zeer vriendelijke man.

Facturatie periode toegelicht, na 34 (!) minuten en verschillende keren in wacht, kan er mij geen antwoord worden geven, maar ik krijg wel de belofte dat jullie mij zullen terug contacteren … 

Deze belofte geef ik door aan jullie, van zodra ik een oplossing heb ontvangen, dan voeg ik deze hier ook toe.

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K

• Promeneur expérimenté

• 

348 Berichten

348

• Moderator

•