Discussie
Belangrijk: update je My hey-app vóór maandag!
Hallo iedereen, Een paar weken geleden deelden we een belangrijk artikel over het updaten van de My hey!-app. Vanaf maandag zullen betalingen via de app helemaal niet meer werken als je een verouderde versie gebruikt. Om problemen te voorkomen, zorg ervoor dat je minstens versie 1.170 van de My hey!
Vraag
•
Opties en diensten
191
2
Slechte ontvangst
Beste ik heb heel slechte ontvangst op mijn Samsung Galaxy A36 5G, ik heb maximum 1-2 streepjes ontvangst. Wat kan ik hier aan doen om het ontvangst te verbeteren?
Vraag
•
Abonnement
98
4
0
Officiële oplossing
SIM-kaart Activeren
Ik probeer mijn SIM‑kaart te activeren maar ontvang deze fout Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken? in de browserconsole: Access to XMLHttpRequest at 'https://my‑api.heytelecom.be/api/Shipment/ActivationWebPage/?SimNumber=…&emailID=…' from ori
Vraag
•
Activatie
92
2
Geaccepteerde oplossing
Activatie van SIM kaart
Heeft iemand een idee hoe ik mijn SIM in gebruik kan nemen? Ik heb het serienummer van 13 cijfers ingevoerd en hetzelfde e-mailadres gebruikt als bij mijn bestelling, maar de activatie wil maar niet lukken. Telkens verschijnt de melding: Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaan
Vraag
•
Activatie
131
3
Contact met klantendienst Hey = onmogelijk 🤯
Zijn er nog mensen die absoluut geen contact krijgen met de klantendienst van Hey? Ik probeer al sinds gisteren via de livechat op hun website die zogezegd: “onmiddellijk hulp biedt”. Na 2 uur kwam er eindelijk iemand online die “hallo” zei en vroeg hoe hij kon helpen… en sindsdien: niets meer gehoo
Vraag
•
Opties en diensten
267
10
hey! nu ook op WhatsApp!
Hello community, We hebben leuk nieuws om met je te delen! De klantendienst van hey! is vanaf nu bereikbaar via WhatsApp 📞 +32 493 80 79 06 Sla het nummer op in je contacten en stuur ons wanneer je wilt een bericht! Waarom WhatsApp? Omdat we je nog meer flexibiliteit willen geven en hulp bieden op
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.5K
4