Discussie
Hey! klantendienst reageert totaal niet.
Het is maandag en op dit moment 20:00 uur. Vandaag heb ik dit geprobeerd, allemaal tijdens de contacturen van de klantendienst: Chat via de site --> 5,5 uur gewacht, geen reactie Chat via Facebook --> 5 uur gewacht, geen reactie Telefoon (0800 85 519) --> 3 keer gebeld, minutenlange wachtmuziek, gee
Vraag
•
Klantenzone
164
2
Bedrag buiten bundel
Iemand een idee hoe ze aan dit berag komen? Zie ook nergens wat we dan "buiten" onze bundel zouden gedaan hebben?
Vraag
•
Klantenzone
142
3
0
Alles gaat zo traag en na 2 keer een abonnement aan te vragen heb ik nog steeds geen SIM of enige reactie.
Hey, Ik wil terug overschakelen van Digi, want hun netwerk trekt hier op niet veel, maar ik heb nu al 2 keer via de site, die ook hier en daar fouten geeft bij de aanvraag, een abonnement aangevraagd, maar het komt er nooit door... :-( De eerste keer op 24 augustus, bevestiging via mail gekregen, ma
Vraag
•
Klantenzone
123
2
0
Geen vast internet meer en chat reageert niet
Mijn internet is al weg sinds 16;00, nu 21:16. Geen reactie via chat, is er aan andere manier om hey te bereiken? Dit kan toch niet, vandaag al een paar uur werk kwijt en als het zo verder gaat morgen de hele dag?
Vraag
•
Technische vraag
110
1
0
Promo vlak na klant worden
Vlak nadat ik klant ben geworden was er een promo van €7 for life. Ik betaal nu elke maand €9 terwijl ik door enkele dagen te wachten maar €7 had betaald. Ik ben wel zeer tevreden over de kwaliteit. Ik heb nu betere ontvangst dan bij Proximus!
Vraag
•
Promo
168
3
0
Esim only met de iPhone 17
Hallo, binnenkort komt de iPhone 17 uit. 't Blijkt dat deze - ook in Europa - slechts wordt uitgerust met Esim. Stel dat ik deze iPhone 17 wil kopen: quid Hey? Esim is dringend te implementeren, zoniet verlies je klanten? Wat zijn jullie van plan in deze? mvg, Luc
Vraag
•
Nieuws
233
4