Discussie
Je bent op de nieuwe versie van de hey! community!
Had je al een account? Reset dan even je wachtwoord bij je eerste login door op ‘Inloggen’ en daarna op ‘Wachtwoord vergeten?’ te klikken. Geen zorgen, het is makkelijk, snel en je hoeft het maar één keer te doen! Tot zo op het forum!
Aankondiging
•
Aankondiging
92
0
0
Factuur gekregen terwijl ik al bij BASE aangesloten
Op 13 Mei 2025 heb ik een poging om van UNDO naar Hey! over te stappen. Die helaas zeer vermoeiend en uiteindelijk mislukt is om de nieuwe nummer te activeren. Ik ontvant de Hey SIM-Kaart na een week in de birvenbus. Na een poging om de activeren is de oude simkaart UNDO al onmiddelijk uitgeschakelt
Vraag
•
Factuur
73
1
0
Geaccepteerde oplossing
Nieuws simkaart: kan niet bellen of gebeld worden
Ik heb een nieuwe simkaart sinds dinsdag. Deze werd geactiveerd. Sinds dan kan ik wel sms'n ontvangen maar niet bellen of gebeld worden. Mobiel internet werkt zonder probleem. Hoe kan dit opgelost worden? Groeten, Govert
Vraag
•
Technische vraag
116
5
0
Stopzetten vast internet en mobiel nummer behouden
Hallo, Wegens een verhuis moeten wij ons vast internet abonnement bij hey! opzeggen. Onze mobiele abonnementen en nummers moeten wel behouden blijven. Als we het online webformulier in willen vullen en hierbij aanduiden dat we enkel ons vast internet willen opzeggen moet ik toch nog steeds onderaan
Vraag
•
Abonnement
70
4
0
Switchen van Orange naar Hey lukt langs geen kanten
In Januari ben ik samen met mijn moeder geswitcht van Orange naar Hey. Dat was online binnen een kwartiertje gepiept. Alles verliep vlekkeloos. En wij zijn er sindsdien heel tevreden over. Nu wil mijn zoon diezelfde overstap maken en het lukt langs geen kanten. We zijn over twee dagen al 3 uren bezi
Vraag
•
Activatie
108
3
0
Geaccepteerde oplossing
Levenslange promo internet bij verhuis
Beste, ik heb al meermaals een antwoord proberen te bekomen via de chat. Helaas telkens zonder reactie. Daarom stel ik de vraag nu hier. Van zodra je verhuist en dit meldt bij Hey. Wordt dan het contract van internet, inclusief levenslange promo van 10 euro ook overgezet of start er dan een geheel n
Vraag
•
Producten
92
3
0