Discussie
Communicatie en klantendienst laat zeer te wensen over
Lage prijzen maar zeer verwarrende communicatie per mail: eerst werd er een afspraak voor installatie internet voorgesteld en bevestigd, daarna kreeg ik bericht dat dit niet nodig was vanwege overstap van Orange naar Hey en dat de installatie op afstand kon gebeuren. Vandaag ontving ik dan bericht d
Vraag
•
Nieuwe structuur
261
3
0
extra abonnement aankoop
Ik heb meer dan 24 uur geleden een extra abonnement aangekocht omdat ik meer verbruik nodig heb dan dat ik nu heb. Het zou normaal gezien al gisteren geactiveerd moeten zijn maar ik heb nog niks gekregen.
Vraag
•
Abonnement
263
5
0
0
Speciale nummers geblokkeerd!
Ik moet dringend een klantendienst van een luchtvaartmaatschappij bereiken. Deze werkt met een speciaal 0902 nummer. Groot is mijn verbazing als ik probeer te bellen. Nummer geblokkeerd! De klantendienst zegt me deze niet te kunnen activeren! Zelfs niet tegen betaling. Daar sta je dan als klant! Bet
Vraag
•
Technische vraag
198
1
0
0
Speciale Roaming-wedstrijd – Win korting op je volgende facturen !
Vakantie betekent vaak reizen ! 😎 En om je te helpen beter te begrijpen wat roaming precies is (of gebruik in het buitenland), hebben we een leuke kleine quiz voor jou, met een toffe prijs 🎁 Hoe werkt het ? ➡️ Beantwoord de 3 onderstaande vragen vóór 11 mei. ➡️ Als je de juiste antwoorden geeft, d
Vraag
•
Fun
368
8
0
Regelmatige storingen
Beste, ik heb een hey! abonnement voor internet maar ervaar regelmatig storingen. Deze zijn vaak op piekuren savonds waarbij de snelheid niet hoger is dan 1 Mbps waardoor videos kijken onmogelijk is. Dit is al enkele maanden een probleem, ook voor online te gamen valt de connectie ook altijd weg en
Vraag
•
Nieuwe structuur
590
1
0
0