Discussie
Internetstoring op regelmatige tijdstippen
Hallo Al enkele dagen ondervind ik omstreeks 19h a 20h internetonderbrekingen. Ze zijn van die aard dat het internet niet meer bruikbaar is. 80% packet loss. Ik vermoed dat er iets op de straatnode zit die dergelijke storing op regelmatig tijdstip veroorzaakt. Gelukkig overdag nog geen problemen ond
Vraag
•
Nieuwe structuur
623
3
0
0
Klantendienst onbereikbaar -- problemen worden doodgezwegen
Goedemorgen, De klantendienst via de chatfunctie is volstrekt onbereikbaar. En als het al eens bereikbaar is (soms na meer dan 24 uur wachten op een reactie) dan worden de aangekaarte problemen simpelweg niet opgelost. Laat staan erop terug gekomen. Telkens de belofte dat er contact opgenomen zal wo
Vraag
•
Nieuwe structuur
299
2
0
Hey boost om de 3 maanden
Ben van januari 2025 klant en er werd toen promo gemaakt dat er om de 3 maanden 25% extra data zou bijkomen, dus een verdubbeling van de data op 1j, ik kan daar nu nog weinig van terug vinden, heeft iemand deze promo? Of een screenshot ervan?
Vraag
•
Abonnement
822
2
Simkaart geblokkeerd
Beste ik heb namelijk 2 maanden van mijn abonnement niet betaald , waardoor mijn simkaart geblokkeerd was. Ik wou deze week alles afbetalen met de extra boetes etc. Maar dan zie ik dat ik afgemeld ben van de app en ik de email niet meer ken waar het op werd gemaakt. Ook werkt mijn sms app en kan ik
Vraag
•
Activatie
165
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
onbereikbare klantendienst
Hallo Ik ondervind al lange tijd problemen met de activatie van mijn hey! mobile-abonnement. Ik heb 3 weken geleden mijn abonnement besteld en een week geleden werd het dan eindelijk geactiveerd, althans dat zeiden ze. Tot op vandaag is mijn abonnement niet geactiveerd en kan nog steeds niet bellen
Vraag
•
Nieuwe structuur
399
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Mobile S verdwenen van website
Hallo Ik was aan het kijken om ook mijn vriendin over te laten stappen naar Hey!. Voor ons is het Mobile S-abonnement ruim voldoende. Vandaag zag ik dit niet meer op de website staan. Is dit abonnement dan niet meer beschikbaar?
Vraag
•
Promo
547
2
0