Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Geaccepteerde oplossing

Klant worden problemen

Beste, Ondanks goede ervaringen bij mijn beide kinderen, stel ik nu toch wel een mindere ervaring vast bij mij. Klantendienst telefonisch al 2x gebeld maar kan niet zeggen wat er aan de hand is / moet wachten + chat sessies worden nooit beantwoord . Reeds op 23/3 mail ontvangen dat ik een sim kaart

Vraag

• 

Activatie

491

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Activatie en account aanmaken

Simkaart ontvangen vandaag en onmiddellijk geregistreerd met nummeroverdracht. Dit is vlot gegaan want kon na enkele minuten telefoneren met de hey kaart. Echter geen mobiel internet mogelijk, apn instellingen correct en automatisch ingesteld. Dus wachten he, 2 uur gewacht op een antwoord van de cha

Vraag

• 

Activatie

400

1

0

0

• Hoe graag wil je klant worden...

Dear community, Hoe graag wil een mens klant worden en hoeveel moeite moet je daar dan voor doen? Ik ben als business klant van Orange een poging aan het ondernemen om over te stappen naar Hey. tjah... Blijkt héél moeilijk... Iemand een gelijkaardige ervaring? De aanvraag is ondertussen 2 weken gele

Vraag

• 

Nieuwe structuur

517

2

0

0

• Informatie over mijn contract aanpassen

Heb twee maanden geleden mijn mobiel abonnement aangepast naar hey! mobile M. Bij mijn nieuw contract staat geen geboortedatum waardoor ik geen jongerenkorting meer ontvang. Wanneer ik dit wil aanvullen in mijn my hey! krijg ik telkens een foutmelding. Hetzelfde geldt voor mij contactvoorkeuren.

Vraag

• 

Technische vraag

522

3

0

0

• Simkaart activeren

Ik kan al een paar dagen mijn simkaart niet activeren,ik heb al gebeld hieromtrent. Maar als ik 5 dagen moet wachten is dat wel veel, vind ik. Binnen 2 weken heb ik ook een paar afspraken voor internet thuis. Dus hopelijk komen ze dan hun afspraak na.

Vraag

• 

Activatie

392

2

0

• Geen activatie

Op 18 maart 2025 vroeg ik online een abo aan. Al mijn gegevens correct ingevoerd, ik ging binnen de 24u SMS krijgen dat t actief zou zijn. NIKS zelfs niet na 7 dagen. Dan gebeld. Uitleg: uw simkaartnr is niet correct, ik pas t aan en binnen de 24u is t actief... Moet ik nu echt in godsnaam 3 keer be

Vraag

• 

Activatie

345

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K