buitenbundelgebruik na tariefwijziging
Dag iedereen,
Ik heb een mobiel abonnement bij Hey. Op mijn factuur voor oktober staat €43,98 aan buitenbundelkosten, terwijl ik mijn abonnement heb aangepast van 25 GB (€9) naar 50 GB (€14) op het moment dat ik melding kreeg dat ik mijn bundel zou overschrijden.
Ik begrijp niet hoe deze buitenbundelkosten zijn opgebouwd en waarom ze zo hoog zijn, ondanks dat ik mijn bundel tijdig heb verhoogd. De kosten zouden via domiciliëring op 1 november van mijn rekening worden afgeschreven. Hoe kan dit? Ik probeer de klantendienst te contacteren via zowel whatsapp als de online chatbox maar ik lijkt niet aan de beurt te komen,...
Vraag
•
Bijgewerkt
81
2
0

RedsFan
+ nog 6
Wandelaar
•
Heb je soms in het buitenland geweest ??? dat kan eventueel verklaren dat uw mobiele data aanstond waar het niet ondersteund wordt.
Anders eens bellen en uitleg vragen ? telefoonnummer is 080085519
(bewerkt)
0
0
YousraB
+ nog 15
Moderator
•
Hey @Jeffe, Heb je ondertussen contact gehad met onze klantendienst? Je kan ook in de gedetailleerde factuur precies zien waar de extra kosten vandaan komen. Als je nog extra informatie nodig hebt, kan je altijd contact met ons opnemen via chatbot, WhatsApp of sociale media (Facebook & Instagram).
0
0