Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Activatie nieuwe sim.

Ik probeer al 2 dagen mijn nieuwe simkaart te activeren. Maar nu heb ik geen mobiel internet en kan ik geen account maken op my hey. Ik probeer dus ook al 2 dagen jullie via chat te contacteren, zonder succes. Ik krijg geen antwoord.

Vraag

• 

Activatie

317

3

0

0

• Overstap van Orange naar hey gedaan op 07/03/25 en nog steeds geen internet

Ik ben op 07/03 overgestapt van hey naar Orange (mobile S). Ik heb nog steeds geen internet ondanks het feit dat ik de klantendienst gebeld heb op 13/03, 14/03, 15/03 en 18/03. Men ging de boodschap telkens doorgeven en ik zou een sms ontvangen van zodra het in orde was. Ook deze ochtend geen intern

Vraag

• 

Nieuwe structuur

278

2

0

0

• Overstap Orange

Overstap van Orange naar Hey! sleept aan. Vier dagen geleden werd mijn aansluiting bij Orange automatisch afgesloten (dat ging vlot!), maar sindsdien is de aansluiting via Hey! nog niet gebeurd. Ik zit dus al enkele dagen zonder telefoon en berichtmogelijkheden. Ik ben dus zowel privé als profession

Vraag

• 

Activatie

430

1

0

0

• hey! Wedstrijd – Win een Samsung Galaxy Watch 7 !

Help jij graag anderen en deel je graag je kennis? Dit is jouw kans om te schitteren en een Samsung Galaxy Watch 7 ter waarde van €269 te winnen! Hoe deelnemen? Het is eenvoudig:1️⃣ Beantwoord vragen van leden in de Hey! community.2️⃣ Hoe meer goedgekeurde oplossingen je geeft, hoe groter je kans om

Vraag

• 

Fun

559

6

0

0

• Geaccepteerde oplossing

E sim simkaart

Hallo Momenteel heb ik een e-sim, maar zou graag een simkaart willen omdat ik een nieuwe toestel gaan gebruiken. hoe kan ik deze bestellen? Sommigen zeggen online andere winkel van orange ??

Vraag

• 

Klantenzone

486

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

cgnat

Iemand al ervaringen met cgnat bij Hey? Of hoe eraan te ontsnappen?

Vraag

• 

Opties en diensten

740

4

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten