Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Geaccepteerde oplossing

Nieuwe abonnee.

Goeiemorgen iedereen, ik heb op 20/02/2025 telefonisch de overstap gemaakt van Orange prepaid naar hey!Mobile. Na dit (- lange, 50 min.), vriendelijke telefoontje mocht ik via E-mail mijn contract voor 2 telefoonnummers, met nummerbehoud, en de dommicilieringsaanvraag ontvangen. So far so good… Ik v

Vraag

• 

Abonnement

609

3

0

0

• Korting Monizze klanten

Hallo Ik ben onlangs overgestapt van Telenet naar Hey via Monizze. Op Monizze stond dat ik 10% korting ging krijgen op mijn factuur. Ik heb de link genomen van Monizze en mij via deze link ingeschreven. Nu krijg ik mijn eerste factuur en blijkt dat deze 10% korting niet verrekend werd. Hoe komt dit?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

205

1

0

• Aansluiting met beschadigde coax

Hey hey! Community Ik was aan het kijken om mijn vast internet bij hey! te nemen. Ik woon momenteel in een appartement op de eerste verdieping (huur). Sinds ik hier ben ingetrokken heb ik altijd internet gehad via VDSL. Nu met de promo waarbij installatie gratis is, overweeg ik toch over te stappen.

Vraag

• 

Technische vraag

359

2

0

0

• betaalnummers

Op geen enkele manier krijg ik een antwoord hoe ik betaalnummers kan activeren. de chatbot verwijst mij naar een "collega" die mij zal contacteren, maar helaas, geen respons... en intussen kan ik mijn probleem niet oplossen !

Vraag

• 

Nieuwe structuur

152

1

0

0

• De eSIM en hey! : Belangrijke verduidelijkingen

We weten dat technologie snel evolueert en dat sommigen van jullie graag gebruik willen maken van de eSIM. Misschien hebben sommigen van jullie al opgemerkt dat het mogelijk om de eSIM te activeren via een iPhone. Echter, momenteel biedt hey! geen ondersteuning voor de eSIM. Ook al kun je de eSIM ac

Vraag

• 

Abonnement

1.7K

4

• Makkelijk en snel overstappen... niet met Hey Blijkbaar

Probeer nu al 10 dagen om mijn activatie te bestendigen. Onmiddellijk na aanvraag mail gekregen dat activatie binnen de 24hr zal gebeuren, geen nieuwe SIM nodig want ik kom van Orange, lekker gemakkelijk.... Helaas. 2x contact opgenomen via chat, 4x per telefoon en telkens krijg ik hetzelfde antwoor

Vraag

• 

Abonnement

546

4

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten