Discussie
Geaccepteerde oplossing
Wanneer krijg ik bevestiging afspraak internet aansluiting?
2 weken geleden heb ik de overstap gewaagd van Orange naar Hey. GSM overdracht is zeer vlot verlopen, bedankt hiervoor. Voor internet moest in 3 alternatieve data doorgeven voor de omschakeling. Tot vandaag nog geen antwoord. De 3 voorgetselde data liggen op komende week. Wanneer zal ik info verkrij
Vraag
•
Activatie
334
1
0
0
Netwerknaam "broadcom"
Sinds dit weekend is mijn normaal netwerk niet meer beschikbaar; Ik zie nu enkel netwerken "broadcom" en "Gues-Orange-...". Het netwerk "Orange-..." waarmee ik normaal verbind is dus verdwenen. Ik heb modem reeds herstart, maar zonder resultaat. Hoe krijg ik dit opgelost?
Vraag
•
Nieuwe structuur
295
1
0
0
Dashboard not showing data consumption
For over a week now, the data consumption on my dashboard reads as 0 even though I have used data. I am concerned that I may be fast approaching my data limit. The correct consumption amount is displayed for telephone minutes and SMS. Any idea how this can be fixed?
Vraag
•
Nieuwe structuur
216
2
0
0
Heel traag vast internet
Traag internet. Vorige week hadde we met vast internet 140mbps. Vanaf zaterdag nog 43. Vanmorgen 16mbps. Dit is heel traag voor vast internet. Daar wij vanuit thuis werken. Hopelijk wordt dit rap opgelost. Het is geen probleem vanuit onze installatie. Ik denk dat Hey bewust traag internet doorstuurt
Vraag
•
Internet
281
1
0
0