Discussie
Hoe ben ik zeker van -5€ for life op internet?
Ik ben zopas overgeschakeld van Orange naar Hey. Mobiel zeer vlot verlopen en het internet is blijkbaar "lopende". Als ik naar mijn account kijk dan zie ik: "internet 39€/mnd". Via helpdesk zegt men geen probleem er zal slechts 34 worden aangerekend. Afwachten. Maar mijn vraag is echter: waar kan ik
Vraag
•
Abonnement
373
3
0
0
Klantendienst en VOORAL de chat...zielige bedoeling.
Ik heb het ook aan de hand gehad, en als ik de mensen hun ervaring mag geloven, zijn er ook heel veel klachten hierover. Ronduit schandalig. Uit frustratie heb ik dan maar na meer dan 20 min wachten, de chat verlaten. Ik belde onmiddellijk daarna en heb dit aangekaart. Deze agent vertelde mij dat hi
Vraag
•
Technische vraag
766
5
0
Geaccepteerde oplossing
Moeizame overstap van Orange naar Hey voor internet
Half januari hebben wij telefonisch de overstap van Orange naar Hey aangevraagd voor 2x gsm en een internet abo. De gsm's werden naadloos overgezet, de overstap voor internet verloopt momenteel problematisch. Wekenlang niets van gehoord. Op donderdag 26/02 bleek onze internetverbinding plots afgeslo
Vraag
•
Internet
617
3
0
0
internet via dealzz
Hi Via dealzz kan ik nog 10% korting krijgen zowel op gsm als internet. Kan ik nu via dealzz intekenen voor internet en pas later laten installeren als ik verhuis?
Vraag
•
Promo
293
2
0
0
EU Zone iban
Is there any email to contact? Live chat is sooo terrible, please provide a customer care email where I can provide details for my problems. Thank you. I cannot add my IBAN Italian to the automatic SEPA authorization as you only accept Belgian numbers
Vraag
•
Factuur
227
2
0
0
IBAN Eu zone
Is there any email to contact? Live chat is sooo terrible, please provide a customer care email where I can provide details for my problems. Thank you. I cannot add my IBAN Italian to the automatic SEPA authorization as you only accept Belgian numbers
Vraag
•
Nieuwe structuur
102
0
0
0