Discussie
Tijdelijk ander abonnement
Hallo ik heb een 5 euro gsm abonnement. Blijkbaar kan je op de 30 dagen uw abonnement aanpassen als je niet toe komt met de inbegrepen 15 GB Als ik inlog krijg ik de melding "de smartphone en/of abonnement komen niet in aanmerking". Iemand een oplossing?
Vraag
•
Nieuwe structuur
347
3
0
0
Onbereikbare klantendienst
Ik heb al meerdere keren de technische afdeling proberen te bereiken. ik wordt in de wacht gezet en na een half uur wachten leg ik af want heb ook andere dingen te doen in mijn leven. suggestie: nummer achter laten en dat zij terugbellen. Na een half uur ben je het deuntje echt wel beu. tot nu toe e
Vraag
•
Klantenzone
465
3
0
0
Internatonaal bellen
Hallo, we zijn momenteel aangesloten bij telenet en hebben de optie 'internationaal bellen' waarbij we voor € 10/maand 2000 minuten krijgen om buitenlandse nummers te bellen (zowel in BE als in de rest van de EU). Bestaat deze optie ook bij Heytelecom? Telenet is heel duur (abonnement met internet)
Vraag
•
Opties en diensten
335
3
0
0
Voorstel drukte klantendienst
Dag Hey gebruikers, Aangezien er duidelijk nog regelmatig frustraties zijn rond de klantendienst via chat stel ik het volgende voor: Een systeem waarin je kan zien hoeveel klanten er nog voor je zijn en dus in de wachtrij staan. Ik vermoed dat dit systeem al wel bestaat intern aangezien de hey medew
Vraag
•
Nieuwe structuur
255
3
0
Aanvraag Overdracht Internet zogezegd "onbehandelbaar"
Hallo, Ik heb sinds vandaag de overstap gemaakt met Mobiel + Internet. Helaas kreeg ik een mail (gericht aan ene IRIS) dat ik onvoldoende informatie over de kabel zou hebben aangeleverd om mijn internet over te dragen. De overdracht van internet zou gebeuren van Orange naar Hey! - dus binnen dezelfd
Vraag
•
Activatie
300
1
0
0
Voorstel nieuw abonnement
Dag iedereen, Ik heb gezien dat er een nieuw abonnement is uitgekomen waardoor mobile XL eigenlijk niet meer concurrentieel is. Daarom stel ik het volgende voor: Een aanpassing aan het mobile XL abonnement naar compleet unlimited of een compleet nieuw unlimited abonnement aan dezelfde prijs als mobi
Vraag
•
Abonnement
374
2
0
0