Wandelaar

‱ 

2 Berichten

Contact met klantendienst Hey = onmogelijk đŸ€Ż

Zijn er nog mensen die absoluut geen contact krijgen met de klantendienst van Hey?
Ik probeer al sinds gisteren via de livechat op hun website die zogezegd: “onmiddellijk hulp biedt”.
Na 2 uur kwam er eindelijk iemand online die “hallo” zei en vroeg hoe hij kon helpen
 en sindsdien: niets meer gehoord.
We zijn nu bijna 48 uur verder. 🕒

Vanmorgen om 08u dan maar via WhatsApp geprobeerd. Het is nu 21u51 (nog 9 minuten voor ze “sluiten” en op weekend gaan) en ik heb nog steeds geen enkel antwoord gekregen.

👉 Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem?
👉 Bestaat er ĂŒberhaupt nog een manier om iemand van Hey te bereiken?
Want een e-mailadres of telefoonnummer vind ik nergens, niet op de site, niet in de app.

Echt frustrerend hoe een bedrijf dat volledig digitaal wil zijn, niet eens reageert op hun eigen kanalen. đŸ˜€

Wandelaar

‱ 

3 Berichten

Ik ben al sinds 20.10.2025 aan het proberen en enige er gebeurt is , "ze gaan het gesprek verder opnemen of terug contacteren. 

Wandelaar

‱ 

3 Berichten

0800 85 519

Wandelaar

‱ 

1 Bericht

Ik probeer al 2 weken contact op te nemen, via hun chat dus, want dat is de enige mogelijkheid blijkbaar.  Hun chat is een toonbeeld van artificiele domheid, hopeloos.  Ik ben pas enkele weken klant maar als dit de manier van support geven is ben ik snel weer weg

(bewerkt)

Wandelaar

‱ 

107 Berichten

@Guyant mss eens bellen ??

telefoonnummer is 0800 855 19

Wandelaar

‱ 

5 Berichten

Hallo Nirim. Ik weet het, en heb het eigenlijk altijd al geweten, sinds de eerste dag als Hey-klant. Personeel blijft beweren dat de chat agents binnen een tijdslimiet, uw vraag of probleem in de chat (Zowel whatsapp als "LIVE') beantwoorden en naar een oplossing zoeken. Maar niets is waar. Heb vandaag nog een allerlaatste keer, wetend dat het niets zo uithalen, een technische vraag gesteld in de chat van Whatsapp. We zijn al meer dan 4 uur verder en ik ben nog steeds op een collega van de chatbot aan het wachten. Maar ik ben echt wel niet van plan om nog verder te wachten want het heeft geen zin. En gelukkig heb ik sinds mijn klantwording bij "hey" nog nooit zo'n issues of problemen gehad die een dringendheid nodig had. Maar ik hou mijn hart vast voor wanneer die dag wel zal komen. Wie gaat mijn hoogdringerige probleem dan oplossen? Dit is ronduit schandalig. Ik heb zo'n klantontvriendelijke praktijken nog NOOIT nergens gezien of gehoord. Dit is de eerste keer dat mij zoiets overkomt. Eigenlijk een zeer spijtige zaak, zeker als je weet dat je geassocieerd wordt met de telecom provider ORANGE, die dat vergeleken met "hey". Orange doet er alles aan om een goede en kwaliteitvolle reputatie te onderhouden en slaagt er goed in. Maar door zo een negatieve associatie van "hey" weet ik niet hoe lang dat dit nog zal duren. Ik heb beslist om ook een klachtbrief naar de ombudsvrouw en naar de politieke afgevaardigden die de consumenten zou moeten  beschermen tegen zo'n wanpraktijken ten nadele van de consumenten. En nadien ga ik alles opzeggen en naar de concurrent overstappen. Met overtuiging dat ik daar ongeveer hetzelfde zal betalen voor een veel KLANTVRIENDELIJKERE ONDERSTEUNING EN SUPPORT. Jij, NIRIM, zou dit ook beter doen want er zal bij "hey' niets veranderen en zullen zij hun klantenservice nooit prioriteit geven of er in investeren. Blijkbaar is hun visie in deze thema dat, wie geholpen wilt worden of problemen wilt laten oplossen door de klantendienst van Hey, zal moeten overstappen naar hun moederbedrijf "ORANGE" want daar is het verantwoordt om die ondersteuning te mogen krijgen omdat de prijzen in vergelijking met de prijzen van "Hey" een PAK HOGER LIGGEN en zo ziet er hun oneerlijke en schijnheilige strategie uit. Vooral Orange hoopt met dit soort bijna criminele handelspraktijken hun klantenbestand flink te laten stijgen. Maar daar zal ik nooit geen deel van uitmaken. Jammer genoeg zijn er nog steeds mensen die dit niet beseffen en slachtoffer worden van deze kapitalistische telecombedrijf. ORANGE, SHAME ON YOU 

Wandelaar

‱ 

5 Berichten

@RedsFan  de 0800 nummer die je af en toe voorstelt dient enkel en alleen voor mensen die klant willen worden of een produkt willen toevoegen. Bij deze 0800 855 19 nummer zullen ze nooit hulp of technische ondersteuning geven, NOOIT.

Wandelaar

‱ 

107 Berichten

@Prince_King 

Ik zelf heb al eens dat telefoon nr gebruikt voor een probleem met internet en toen hebben ze een technieker gestuurd, ze hebben zelf eens terug gebeld om te vragen of alles nu oke was met mijn account. Mja blijkbaar kan het dus niet altijd of is het soms te druk.

De technieker had ook gezegd bij internet problemen mag je ook altijd bellen naar 5000 van Orange zelf want je hebt éénzelfde klant nummer als Hey en orange klanten en daar gaan ze je ook helpen hoor.

Dus bij deze mag je bellen op het Orange nr en geef je uw hey klantnummer voor problemen met internet.

(bewerkt)

Wandelaar

‱ 

7 Berichten

Ik stuur altijd via facebook Messenger en daar reageren ze altijd binnen een redelijke termijn...

Moderator

‱ 

297 Berichten

Hallo iedereen, het spijt mij om te lezen dat jullie zoveel problemen ondervinden om contact op te nemen met onze klantenservice via chat. Maar nog even ter verduidelijking: onze klantenservice is 100% digitaal en bereikbaar via chat (en WhatsApp) of social media zoals Facebook en Instagram. Wij werken eraan om de service te verbeteren en ervoor te zorgen dat de communicatie vlotter verloopt.

Het is dus niet de bedoeling dat je naar de klantenservice van Orange belt, want daar word je wel herkend als 'hey! klant' en zij kunnen je niet verder helpen. 

Groetjes 😊

Wandelaar

‱ 

2 Berichten

post 7 maand geleden, en nog steeds geen verbetering. Enkel AI chatbot, niemand aan de lijn (wacht al bijna een week)!

Dit antwoord is omgezet in een post

Wandelaar

‱ 

107 Berichten

@YousraB 

Dan gaan er veel mensen hun hart vasthouden als er eens iets dringends is , zoals zonder internet vallen en niemand bereikbaar vd klantendienst. :(

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

‱ 

1.9K Berichten

1.9K

• Promeneur expĂ©rimentĂ©

‱ 

354 Berichten

354

• Moderator

‱