Discussie
Abonnement bij oude provider orange opgezegd, maar geen activatie bij hey
Ik heb een aanvraag gedaan om een gsm abonnement met behoud van nummer over te zetten van orange naar hey. Nu hebben we al bericht gehad dat het abonnement bij orange is stopgezet maar nog geen sms en mail van hey dat de activatie gebeurd is. Klantendienst is niet bereikbaar, Iemand dit al voorgehad
Vraag
•
Nieuwe structuur
133
0
0
0
Niet meer bellen naar nummers buiten het Orange netwerk
Ik kan niet meer bellen naar nummers buiten het Orange netwerk. De andere persoon zijn telefoon rinkelt, maar de verbinding wordt automatisch en onmiddellijk verbroken. Naar mijn zoon die ook bij Hey zit kan ik wel probleemloos bellen. Iemand een idee wat er aan de hand is en wat mogelijke oplossing
Vraag
•
Nieuwe structuur
201
1
0
0
Nummer blokkeren
Ik vraag dit voor mijn overgrootmoeder. Zij heeft geen smartphone maar een oude klaptelefoon waarop je geen nummers kan blokkeren in de instellingen. We zouden graag een nummer blokkeren, kan dit via haar provider of moeten we een nieuwe gsm kopen?
Vraag
•
Nieuwe structuur
160
0
0
0
Bellen naar buitenlandse gsm
Hi Zit bellen naar een Spaans gsmnr inbegrepen in de bundel? Bij andere providers kun je instellen voor hoe veel euro je buiten de bundel maximaal kunt gebruiken. Kan ik dit hier ook zoja waar stel je dat in?
Vraag
•
Abonnement
214
2
0
0
Onjuist vermelding producten in app
Hallo, Bij producten in de app en website, staat er 2x vast internet. Vast internet heb ik niet. Hoe kan je dit aanpassen? Alvast merci
Vraag
•
Nieuwe structuur
148
1
0
0
Foute facturatie informatie. Geen info klantendienst
Beste, Fouten info Zoon ontvangt sms van Hey dat hij zijn datavolume heeft bereikt. Zijn gegevensgebruik geeft weer dat hij nog meer dan 4 GB beschikbaar heeft. Navraag bij Hey is levert geen meerwaarde op. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd, vragen of hij in buitenland is geweest. Dit is ni
Vraag
•
Nieuwe structuur
386
2
0
0